Nové informace se objevují o příští generaci japonského supersportu Nissan GT-R s kódovým označením (R36), který by se měl oficiálně představit na konci roku 2015.
Není tajemstvím, že nové GT-R dostane hybridní pohon, a teď je jasné, že elektromotor bude zkombinovaný se známým twin-turbo motorem V6 o objemu 3,8-litru VR38DETT. Inženýři z divize Nismo ho ale patřičně poladí, pohrají si s hardwarovým uspořádáním a s řídící jednotkou. Nový Nissan GT-R tak prý bude disponovat celkovým výkonem 800 koní.
Novinkou je i plánované zavedení systému KERS, což je systém rekuperace brzdné energie, který je vyvinutý ve spolupráci s Williamsem. GT-R (R36) bude zrychlí údajně z 0 na 100 km/h za pouhých 2,7 sekundy, zajet čtvrt míle by mělo trvat asi 10 sekund a maximálka bude podle zdroje činit neuvěřitelných 340 km/h.
Cenově se nová generace GT-R bude pohybovat někde mezi částkami 120.000 a 150.000 dolarů. Pro srovnání, současná generace se ve své nejsilnější verzi GT-R Nismo prodává za 149.990 dolarů.
Zdroj: 7tune (Facebook)
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.