Nové informace se objevují o příští generaci japonského supersportu Nissan GT-R s kódovým označením (R36), který by se měl oficiálně představit na konci roku 2015.
Není tajemstvím, že nové GT-R dostane hybridní pohon, a teď je jasné, že elektromotor bude zkombinovaný se známým twin-turbo motorem V6 o objemu 3,8-litru VR38DETT. Inženýři z divize Nismo ho ale patřičně poladí, pohrají si s hardwarovým uspořádáním a s řídící jednotkou. Nový Nissan GT-R tak prý bude disponovat celkovým výkonem 800 koní.
Novinkou je i plánované zavedení systému KERS, což je systém rekuperace brzdné energie, který je vyvinutý ve spolupráci s Williamsem. GT-R (R36) bude zrychlí údajně z 0 na 100 km/h za pouhých 2,7 sekundy, zajet čtvrt míle by mělo trvat asi 10 sekund a maximálka bude podle zdroje činit neuvěřitelných 340 km/h.
Cenově se nová generace GT-R bude pohybovat někde mezi částkami 120.000 a 150.000 dolarů. Pro srovnání, současná generace se ve své nejsilnější verzi GT-R Nismo prodává za 149.990 dolarů.
Zdroj: 7tune (Facebook)
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?