Automobilka Chevrolet je zřejmě nespokojená se svou nabídkou modelových řad a tak prý uvažuje o tom, zda do výroby nezavede ostré verze Tahoe s názvy RS a SS.
Zcela nový Tahoe přišel na trh v druhé polovině loňského roku a přinesl sportovnější vzhled a zase o něco více prostoru pro posádku. Pro magazín Car & Driver prý Chevrolet dokonce potvrdil, že na ostrých verzích Tahoe RS a Tahoe SS opravdu pracuje.
Podle zdrojů z automobilky, Tahoe RS přijde s více agresivnějším body kitem, avšak bude se muset obejít bez výkonových změn. To znamená, že o pohon se bude i nadále starat 5.3-litrový motor V8, který produkuje výkon 355 koní a 519 Nm. Potenciálně silnější Tahoe SS by se s největší pravděpodobností dočkal i posílené motorizacem, v tomto případě by se mělo jednat o motor V8 o objemu 6,2 litru. U něj by výkon činil 420 koní a 610 Nm točivého momentu.
Obě ostřeji naladěné verze zatím nebyli dosud potvrzeny, ale mluvčí Chevrolet, Michael Albano, přiznal, že se analyzuje možnost rozšířit nabídku stávajících variant, které by si zákazníci oblíbili.
zdroj: ChevroletMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.