Automobilka Chevrolet je zřejmě nespokojená se svou nabídkou modelových řad a tak prý uvažuje o tom, zda do výroby nezavede ostré verze Tahoe s názvy RS a SS.
Zcela nový Tahoe přišel na trh v druhé polovině loňského roku a přinesl sportovnější vzhled a zase o něco více prostoru pro posádku. Pro magazín Car & Driver prý Chevrolet dokonce potvrdil, že na ostrých verzích Tahoe RS a Tahoe SS opravdu pracuje.
Podle zdrojů z automobilky, Tahoe RS přijde s více agresivnějším body kitem, avšak bude se muset obejít bez výkonových změn. To znamená, že o pohon se bude i nadále starat 5.3-litrový motor V8, který produkuje výkon 355 koní a 519 Nm. Potenciálně silnější Tahoe SS by se s největší pravděpodobností dočkal i posílené motorizacem, v tomto případě by se mělo jednat o motor V8 o objemu 6,2 litru. U něj by výkon činil 420 koní a 610 Nm točivého momentu.
Obě ostřeji naladěné verze zatím nebyli dosud potvrzeny, ale mluvčí Chevrolet, Michael Albano, přiznal, že se analyzuje možnost rozšířit nabídku stávajících variant, které by si zákazníci oblíbili.
zdroj: ChevroletExtrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.