Automobilka Chevrolet je zřejmě nespokojená se svou nabídkou modelových řad a tak prý uvažuje o tom, zda do výroby nezavede ostré verze Tahoe s názvy RS a SS.
Zcela nový Tahoe přišel na trh v druhé polovině loňského roku a přinesl sportovnější vzhled a zase o něco více prostoru pro posádku. Pro magazín Car & Driver prý Chevrolet dokonce potvrdil, že na ostrých verzích Tahoe RS a Tahoe SS opravdu pracuje.
Podle zdrojů z automobilky, Tahoe RS přijde s více agresivnějším body kitem, avšak bude se muset obejít bez výkonových změn. To znamená, že o pohon se bude i nadále starat 5.3-litrový motor V8, který produkuje výkon 355 koní a 519 Nm. Potenciálně silnější Tahoe SS by se s největší pravděpodobností dočkal i posílené motorizacem, v tomto případě by se mělo jednat o motor V8 o objemu 6,2 litru. U něj by výkon činil 420 koní a 610 Nm točivého momentu.
Obě ostřeji naladěné verze zatím nebyli dosud potvrzeny, ale mluvčí Chevrolet, Michael Albano, přiznal, že se analyzuje možnost rozšířit nabídku stávajících variant, které by si zákazníci oblíbili.
zdroj: Chevrolet
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?