Bentley omladilo svůj Continental GT Speed a pro modelový rok 2014 se tak vůz dočkal decentních změn, především pod svou kapotou.
.Jeho srdcem je sice stále benzínový twin-turbo motor o objemu 6,0 litru W12, ale výkonný dvanáctiválec nyní vyvíjí 626 koní 819 Nm výkonu, zatímco verze z roku 2013 poskytovala „jen“616 koní a 800 Nm točivého momentu. V důsledku toho nyní nejrychlejší kupé v nabídce značky může dosáhnout maximální rychlosti až 331,5 km/h.
Kromě získání extra síly navíc, se pozměněný Continental GT Speed chlubí sníženým podvozkem a tužším odpružením. Karoserie nese tmavé doplňky a tmavý lak je tak krom karoserie přítomný i na 21-palcovýcj kolech z lehké slitiny.
Přepracované jsou i přední a zadní světlomety, zatímco brzdové třmeny mají nyní červený povrch. Nový Bentley navíc nabídne i nové barevné prošívání sedadel a interiéru.
Zdroj: Bentley
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.