Bentley omladilo svůj Continental GT Speed a pro modelový rok 2014 se tak vůz dočkal decentních změn, především pod svou kapotou.
.Jeho srdcem je sice stále benzínový twin-turbo motor o objemu 6,0 litru W12, ale výkonný dvanáctiválec nyní vyvíjí 626 koní 819 Nm výkonu, zatímco verze z roku 2013 poskytovala „jen“616 koní a 800 Nm točivého momentu. V důsledku toho nyní nejrychlejší kupé v nabídce značky může dosáhnout maximální rychlosti až 331,5 km/h.
Kromě získání extra síly navíc, se pozměněný Continental GT Speed chlubí sníženým podvozkem a tužším odpružením. Karoserie nese tmavé doplňky a tmavý lak je tak krom karoserie přítomný i na 21-palcovýcj kolech z lehké slitiny.
Přepracované jsou i přední a zadní světlomety, zatímco brzdové třmeny mají nyní červený povrch. Nový Bentley navíc nabídne i nové barevné prošívání sedadel a interiéru.
Zdroj: Bentley
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?