Ford dnes představil nové informace o blížící se nové generaci Focusu RS.
Podle švédského magazínu auto motor a sport, bude nový nejsilnější zástupce modelové řady Focus představen tento rok, ale až na autosalonu v Paříži, do prodeje by se tak s největší pravděpodobností dostal někdy kolem začátku roku 2015.
Pořádnou sílu poskytne vozidlu benzínový 2,3-litrový čtyřválec EcoBoost, který sice ve standardu produkuje výkon 305 koní (u současné verze Fordu Mustang), ale v případě osté verze Focus RS bude motor prý odladěn na zhruba 330 koní.
Nic jiného zatím není o chystané generaci Focusu RS známo, předchozí zprávy však naznačují, že by tato varianta mohla být k dispozici výhradně jako pětidveřový hatchback s předním náhonem. Můžeme také očekávat sportovně naladěné odpružení, vysoce výkonné brzdy a diferenciál s omezeným prokluzem.
Zdroj: autoexpress.co.uk
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.