Máte rádi něco exkluzivního a obyčejné automobilky vás svými výtvory nudí? Pak tu máme informaci, že společnost Alpina připravuje pro Ženevský autosalon model B4 Bi-Turbo Cabrio.
Ten vychází ze standardní verze BMW 4 Cabrio, ale to je tak vše, co s ním má společné. Alpina B4 Bi-Turbo Cabrio se totiž pochlubí vkusným body kitem, sportovním výfukovým systémem a litými koly o rozměru 20-palců.
Změny v Interiéru jsou omezené, model dostal jen vyhřívaná kožená sedadla a sportovní volant s typickým logem Alpina. Mezi další přednosti ale patří všitá loga do opěrek hlavy a speciální rohože. Stejně jako uzavřená Alpina B4 Bi-Turbo Coupe, i chystané Cabrio dostane pod svou kapotu twin-turbo motor o objemu 3,0 litru R6, který produkuje výkon 410 koní a 600 Nm točivého momentu.
Motor je napojen na osmistupňovou samočinnou převodovkou, která umožňuje vozidlu zrychlení z 0-100 km / h za 4,5 sekundy, maximální rychlost pak dle Alpiny činí 301 km/h. Budoucí majitelé mohou očekávat, že průměrná spotřeba se u sportovního kabria nepřehoupne přes hranici 8,0 l/100 km.
Po svém představení v Ženevě začne Alpina přijímat první objednávky na vůz, B4 Bi-Turbo Cabrio tak bude v prodeji již letos na jaře a cena údajně odstartuje na částce 74,800 Eur.
Zdroj: Alpina
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.