Máte rádi něco exkluzivního a obyčejné automobilky vás svými výtvory nudí? Pak tu máme informaci, že společnost Alpina připravuje pro Ženevský autosalon model B4 Bi-Turbo Cabrio.
Ten vychází ze standardní verze BMW 4 Cabrio, ale to je tak vše, co s ním má společné. Alpina B4 Bi-Turbo Cabrio se totiž pochlubí vkusným body kitem, sportovním výfukovým systémem a litými koly o rozměru 20-palců.
Změny v Interiéru jsou omezené, model dostal jen vyhřívaná kožená sedadla a sportovní volant s typickým logem Alpina. Mezi další přednosti ale patří všitá loga do opěrek hlavy a speciální rohože. Stejně jako uzavřená Alpina B4 Bi-Turbo Coupe, i chystané Cabrio dostane pod svou kapotu twin-turbo motor o objemu 3,0 litru R6, který produkuje výkon 410 koní a 600 Nm točivého momentu.
Motor je napojen na osmistupňovou samočinnou převodovkou, která umožňuje vozidlu zrychlení z 0-100 km / h za 4,5 sekundy, maximální rychlost pak dle Alpiny činí 301 km/h. Budoucí majitelé mohou očekávat, že průměrná spotřeba se u sportovního kabria nepřehoupne přes hranici 8,0 l/100 km.
Po svém představení v Ženevě začne Alpina přijímat první objednávky na vůz, B4 Bi-Turbo Cabrio tak bude v prodeji již letos na jaře a cena údajně odstartuje na částce 74,800 Eur.
Zdroj: Alpina
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.