Současná generace vozu Renault Megane pomalu stárne a ani nedávný facelift nemůže zakrýt to, že mu konkurence pomalu šlape na paty.
Toto zřejmě automobilce již došlo a tak zveřejnila tiskovou zprávu, že v roce 2016 se dočkáme zcela nové generace, která má být dle slov Renaultu „více sportovnější“. Dle britského magazínu Autocar, dostane nový Mégane sportovnější styl, který načerpá podněty ze současné generace modelů Clio a CAPTURE.
Produktový manažer Renault pro britský trh, Yann Le Graet, odmítl k této informaci zveřejnit jakékoliv podrobností, ale zároveň potvrdil, že nová generace nebude mít nic společného se současnou. Chystaná nová generace Meganu se pochlubí i vyšší kvalitou interiéru a velkým dotykovým displejem, který by mohl být o velikosti 9 palců.
V interiér také ubude spousta ovladačů a tlačítek, jejich funkce budou implementovány do palubního středového displeje. Renault tak chce držet krok s dobou, kdy se v kabinách vozů již nenacházejí záplavy tlačítek, jenž odvádějí řidičovu pozornost od řízení. Zatím nepadlo jedné slovo o výkonových specifikacích, ale Renault již teď potvrdil, že nový Megane bude jezdit na nové podvozkové platformě CMF, na které budou postaveny i nový Scenic a Espace.
Zdroj: Autocar, Renault
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.