Opel představil světu první snímky zcela nové varianty malého městského modelu Adam, která nese dobrodružné označení Adam Rocks. Tato „terénní“varianta půjde do prodeje letos v létě a vůz má nabídnout ještě větší porci zábavy než tomu bylo doteď.
Samotný koncept vozu se představil minulý rok na autosalonu v Ženevě¨a teprve dnes je jisté, že se jej opravdu dočkáme. Oproti své normální verzi je provedení Rocks o 15 milimetrů vyšší a na voze je vidět bohaté oplastování. K tomu se přidala i nová, elektricky ovládaná plátěná stahovací střecha Swing Top.
Nový Opel Adam Rocks může být v jednom z osmnácti laků karoserie a s 9 barevnými kombinacemi stahovací střechy. To je opět známka toho, že model Adam Rocks bude i nadále „stavebnicí“ a potkat na silnicí ten samý kousek bude téměř nemožné.
Krom plastů byl samozřejmě vůz vybaven vylepšeným podvozkem, lepšími tlumiči a přepracovanou geometrií zadní nápravy. Adam Rocks dostane pod svou kapotu zcela nový tříválcový turbomotor o objemu 1.0 litru EcoTec, jenž bude dostupný ve dvou výkonových specifikacích (výkon 90 a 116 koní).
Díky přítomnosti systému Start/Stop a nové 6-ti stupňové převodovce slibuje výrobce kombinovanou spotřebu 4,3 litru na 100 Km.
Zdroj: Opel, Worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.