Volkswagen včera oficiálně odhalil první snímky faceliftovaného modelu Scirocco, jehož světová premiéra se odehraje na letošním březnovém autosalonu v Ženevě.
Šest let jsme mohli vídat současné Scirocco na současném trhu a tak facelift byl již nutností. Vnější změny jsou docela zřejmé, Volkswagen nainstaloval lehce přepracovaný přední nárazník, nové bi-xenonové světlomety s LED technikou pro denní svícení a také vylepšil mřížku chladiče. V zadní části jsou k vidění nová LED světla spolu s novým nárazníkem a pozměněným víkem zavazadlového prostoru.
Zákazníci budou mít možnost výběru z pěti nových barev karoserie (zlatá Pyramid Gold, šedá Urano, červená Flash, čistě bílá White a Ultra Violet. K dispozici jsou také nové designy litých kol. Faceliftované Scirocco dále přichází s přepracovaným plochým kůží potaženým volantem, novými výdechy klimatizace a také s novými prvky výbavy. Kabina může nyní obsahovat špičkový audio systém a vůz bude při parkování hlídat systém ParkAssist.
Všechny motory jsou nyní standardně vybaveny systémem stop / start a režimem regenerace autobaterie. Toto nebude platit pro vrcholnou verzi Scirocco R s motorem o výkonu 280 koní. Všechny pohonné jednotky jsou spojeny se šestistupňovou manuální převodovkou nebo volitelnou dvouspojkovou převodovkou DSG (není k dispozici pro verzi 1.4 TSI).
Volkswagen Scirocco ve své novější podobě dostane do prodeje v Evropě až v srpnu tohoto roku, krátce poté se dostane i na trhy v Austrálii, Rusku a Číně.
Zdroj: Volkswagen
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?