Volkswagen včera oficiálně odhalil první snímky faceliftovaného modelu Scirocco, jehož světová premiéra se odehraje na letošním březnovém autosalonu v Ženevě.
Šest let jsme mohli vídat současné Scirocco na současném trhu a tak facelift byl již nutností. Vnější změny jsou docela zřejmé, Volkswagen nainstaloval lehce přepracovaný přední nárazník, nové bi-xenonové světlomety s LED technikou pro denní svícení a také vylepšil mřížku chladiče. V zadní části jsou k vidění nová LED světla spolu s novým nárazníkem a pozměněným víkem zavazadlového prostoru.
Zákazníci budou mít možnost výběru z pěti nových barev karoserie (zlatá Pyramid Gold, šedá Urano, červená Flash, čistě bílá White a Ultra Violet. K dispozici jsou také nové designy litých kol. Faceliftované Scirocco dále přichází s přepracovaným plochým kůží potaženým volantem, novými výdechy klimatizace a také s novými prvky výbavy. Kabina může nyní obsahovat špičkový audio systém a vůz bude při parkování hlídat systém ParkAssist.
Všechny motory jsou nyní standardně vybaveny systémem stop / start a režimem regenerace autobaterie. Toto nebude platit pro vrcholnou verzi Scirocco R s motorem o výkonu 280 koní. Všechny pohonné jednotky jsou spojeny se šestistupňovou manuální převodovkou nebo volitelnou dvouspojkovou převodovkou DSG (není k dispozici pro verzi 1.4 TSI).
Volkswagen Scirocco ve své novější podobě dostane do prodeje v Evropě až v srpnu tohoto roku, krátce poté se dostane i na trhy v Austrálii, Rusku a Číně.
Zdroj: Volkswagen
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.