Volkswagen včera oficiálně odhalil první snímky faceliftovaného modelu Scirocco, jehož světová premiéra se odehraje na letošním březnovém autosalonu v Ženevě.
Šest let jsme mohli vídat současné Scirocco na současném trhu a tak facelift byl již nutností. Vnější změny jsou docela zřejmé, Volkswagen nainstaloval lehce přepracovaný přední nárazník, nové bi-xenonové světlomety s LED technikou pro denní svícení a také vylepšil mřížku chladiče. V zadní části jsou k vidění nová LED světla spolu s novým nárazníkem a pozměněným víkem zavazadlového prostoru.
Zákazníci budou mít možnost výběru z pěti nových barev karoserie (zlatá Pyramid Gold, šedá Urano, červená Flash, čistě bílá White a Ultra Violet. K dispozici jsou také nové designy litých kol. Faceliftované Scirocco dále přichází s přepracovaným plochým kůží potaženým volantem, novými výdechy klimatizace a také s novými prvky výbavy. Kabina může nyní obsahovat špičkový audio systém a vůz bude při parkování hlídat systém ParkAssist.
Všechny motory jsou nyní standardně vybaveny systémem stop / start a režimem regenerace autobaterie. Toto nebude platit pro vrcholnou verzi Scirocco R s motorem o výkonu 280 koní. Všechny pohonné jednotky jsou spojeny se šestistupňovou manuální převodovkou nebo volitelnou dvouspojkovou převodovkou DSG (není k dispozici pro verzi 1.4 TSI).
Volkswagen Scirocco ve své novější podobě dostane do prodeje v Evropě až v srpnu tohoto roku, krátce poté se dostane i na trhy v Austrálii, Rusku a Číně.
Zdroj: Volkswagen
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?