Volkswagen včera oficiálně odhalil první snímky faceliftovaného modelu Scirocco, jehož světová premiéra se odehraje na letošním březnovém autosalonu v Ženevě.
Šest let jsme mohli vídat současné Scirocco na současném trhu a tak facelift byl již nutností. Vnější změny jsou docela zřejmé, Volkswagen nainstaloval lehce přepracovaný přední nárazník, nové bi-xenonové světlomety s LED technikou pro denní svícení a také vylepšil mřížku chladiče. V zadní části jsou k vidění nová LED světla spolu s novým nárazníkem a pozměněným víkem zavazadlového prostoru.
Zákazníci budou mít možnost výběru z pěti nových barev karoserie (zlatá Pyramid Gold, šedá Urano, červená Flash, čistě bílá White a Ultra Violet. K dispozici jsou také nové designy litých kol. Faceliftované Scirocco dále přichází s přepracovaným plochým kůží potaženým volantem, novými výdechy klimatizace a také s novými prvky výbavy. Kabina může nyní obsahovat špičkový audio systém a vůz bude při parkování hlídat systém ParkAssist.
Všechny motory jsou nyní standardně vybaveny systémem stop / start a režimem regenerace autobaterie. Toto nebude platit pro vrcholnou verzi Scirocco R s motorem o výkonu 280 koní. Všechny pohonné jednotky jsou spojeny se šestistupňovou manuální převodovkou nebo volitelnou dvouspojkovou převodovkou DSG (není k dispozici pro verzi 1.4 TSI).
Volkswagen Scirocco ve své novější podobě dostane do prodeje v Evropě až v srpnu tohoto roku, krátce poté se dostane i na trhy v Austrálii, Rusku a Číně.
Zdroj: Volkswagen
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.