Je to pár dní zpět, kdy jsme Vás informovali o představení nové generace vozu Subaru Legacy. Nyní se objevují zprávy o první ze sportovnějších variant, kterou by mělo být Legacy Sport.
S odkazem na magazín Car & Driver, Subaru prý hodlá v budoucnu prodávat model Legacy, jehož výkon by měl činit 250 koní. Současně s tím se stará pohonná jednotka o objemu 3,6-litru vyřadí z nabídky, přičemž její místo zastoupí menší a silnější šestiválcový motor. Sice zatím nejsou známi specifikace motoru, ale jeho debut by se měl odehrát u nové chystané generace modelu Tribeca.
Nové Subaru Legacy Sport by mohlo přijet už příští rok. Neoficiální zdroje hovoří o tom, že by se mělo jednat o 2,0-litrový čtyřválec, který produkuje výkon 250 koní (186 kW) a 349 Nm točivého momentu. Pokud tomu opravdu tak bude, o zábavu s vozem jistě nebude nouze.
zdroj: Subaru, Worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.