Je to pár dní zpět, kdy jsme Vás informovali o představení nové generace vozu Subaru Legacy. Nyní se objevují zprávy o první ze sportovnějších variant, kterou by mělo být Legacy Sport.
S odkazem na magazín Car & Driver, Subaru prý hodlá v budoucnu prodávat model Legacy, jehož výkon by měl činit 250 koní. Současně s tím se stará pohonná jednotka o objemu 3,6-litru vyřadí z nabídky, přičemž její místo zastoupí menší a silnější šestiválcový motor. Sice zatím nejsou známi specifikace motoru, ale jeho debut by se měl odehrát u nové chystané generace modelu Tribeca.
Nové Subaru Legacy Sport by mohlo přijet už příští rok. Neoficiální zdroje hovoří o tom, že by se mělo jednat o 2,0-litrový čtyřválec, který produkuje výkon 250 koní (186 kW) a 349 Nm točivého momentu. Pokud tomu opravdu tak bude, o zábavu s vozem jistě nebude nouze.
zdroj: Subaru, Worldcarfans.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.