Švédské Volvo vydalo nové video, v němž se představují dvě silné verze modelů S60 a V60 Polestar.
Volvo vystavuje v těchto dnech na autosalonu v Chicagu modely S60 a V6 Polestar , které budou vyráběny v omezeném množství, a to v počtu pouhých 750 kusů. na modelu. Výrobní fáze započne v červnu a USA se dostane pouze 120 kusů od každého modelu.
Zbylé vozy budou uváděny na trh ve Švédsku, Kanadě, Japonsku, Velké Británii a Nizozemsku. Obě verze se vyznačují body kitem a unikátními koly z lehkých slitin o rozměru 20 palců. O včasné zastavení se postarají brzdové kotouče od Brembo, pro skvělý zvukový doprovod jsou oba vozy vybaveny sportovním výfukovým systémem z nerezové oceli. To vše doplní snížení podvozek s a s tužšími pružinami a tlumiči Öhlins.
A co můžeme očekávat pod kapotou těchto dvou modrých střel? Volvo S60/ V60 Polestar bude využívat 3,0-litrový přeplňovaný šestiválec s výkonem 345 koní a 500 Nm točivého momentu, které poputují na obě nápravy, a to za pomoci systému pohonu všech kol AWD.
Motorizace spolupracuje se 6-ti stupňovou automatickou převodovkou a oba modely dokáží zrychlit 0-96km/h za 4.7 sekundy, maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h.
Zdroj: Volvo
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.