Tento týden jsme vám zde představili hned dvě nové verze současné generace Chevroletu Corvette, jenž se chlubí opravdu solidními jízdnými parametry. Stále se však se svým dílem nepředstavil dvorní úpravce značky, kterým je společnost Callaway.
Ten se rozhodl přispět svou troškou do mlýna a představil svůj koncept s názvem Corvette SC610. Ten vychází ze sériové verze Corvette, ale oproti ní dostal spoustu nových prvků a také navýšení výkonu. Corvette SC610 byla vybavena kapotou z uhlíkových vláken, Callaway znaky na dveřních prazích a jedinečnou přístrojovou plaketkou.
Změny se vyskytují i pod kapotou, kde standardní benzínový 6,2-litrový V8 motor byl dovybaven kompresorem Eaton, větším mezichladičem a vůz také dostal nerezové výfukové potrubí. Tyto změny umožní motoru produkovat výsledný výkon 610 koní a 752 Nm točivého momentu. Celkový výkonový nárůst tak oproti běžné verzi činí 155 koní a 130 Nm.
S motorem je spojena šestistupňová automatická převodovka, se kterou model údajně zrychlí z 0 - 100 km/h za 3,4 sekundy, o maximální rychlosti vozu však Callaway neinformoval.
zdroj: Callaway
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.