Tento týden jsme vám zde představili hned dvě nové verze současné generace Chevroletu Corvette, jenž se chlubí opravdu solidními jízdnými parametry. Stále se však se svým dílem nepředstavil dvorní úpravce značky, kterým je společnost Callaway.
Ten se rozhodl přispět svou troškou do mlýna a představil svůj koncept s názvem Corvette SC610. Ten vychází ze sériové verze Corvette, ale oproti ní dostal spoustu nových prvků a také navýšení výkonu. Corvette SC610 byla vybavena kapotou z uhlíkových vláken, Callaway znaky na dveřních prazích a jedinečnou přístrojovou plaketkou.
Změny se vyskytují i pod kapotou, kde standardní benzínový 6,2-litrový V8 motor byl dovybaven kompresorem Eaton, větším mezichladičem a vůz také dostal nerezové výfukové potrubí. Tyto změny umožní motoru produkovat výsledný výkon 610 koní a 752 Nm točivého momentu. Celkový výkonový nárůst tak oproti běžné verzi činí 155 koní a 130 Nm.
S motorem je spojena šestistupňová automatická převodovka, se kterou model údajně zrychlí z 0 - 100 km/h za 3,4 sekundy, o maximální rychlosti vozu však Callaway neinformoval.
zdroj: Callaway
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.