Lehký crossover nabízí exteriér s oplastováním karoserie. Vůz vyjede na 15 palcových kolech.
Většina majitelů se ale neodváží vzít tento crossover někam do terénu. Model se bude pravděpodobně jmenovat Mazda Flair. Může se pochlubit světlou výškou 175mm až 180mm.
Bohužel o interiéru nevíme zatím nic, protože nebyly zveřejněny ještě žádné snímky. Ale Mazda říká, že model bude mít prostornou kabinu, kam se pohodlně usadí čtyři dospělí. Ve výbavě by neměly chybět přední vyhřívaná sedadla a zadní sedadla, která půjdou složit.
Napájení bude zajištěno pomocí motoru s 660cc, který je spojen s plynule měnitelným převodem.Technické údaje nebyly zveřejněny, ale Flair může být vybaven volitelným systémem pohonu všech kol. Když si koupíte verzi 4x4 dostanete i pomocníka při sjíždění svahů.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.