Lehký crossover nabízí exteriér s oplastováním karoserie. Vůz vyjede na 15 palcových kolech.
Většina majitelů se ale neodváží vzít tento crossover někam do terénu. Model se bude pravděpodobně jmenovat Mazda Flair. Může se pochlubit světlou výškou 175mm až 180mm.
Bohužel o interiéru nevíme zatím nic, protože nebyly zveřejněny ještě žádné snímky. Ale Mazda říká, že model bude mít prostornou kabinu, kam se pohodlně usadí čtyři dospělí. Ve výbavě by neměly chybět přední vyhřívaná sedadla a zadní sedadla, která půjdou složit.
Napájení bude zajištěno pomocí motoru s 660cc, který je spojen s plynule měnitelným převodem.Technické údaje nebyly zveřejněny, ale Flair může být vybaven volitelným systémem pohonu všech kol. Když si koupíte verzi 4x4 dostanete i pomocníka při sjíždění svahů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.