Automobilka Ford podala žádost o ochrannou známku pro označení "Mach 1, což znamená, že se zřejmě chystá další sportovní varianta modelu Mustang současné nejnovější generace.
Ford vypustil do světa i první render, který ukazuje, jak by nový Mustang Mach 1 mohl vypadat. Vůz na snímku je vybaven přepracovanou mřížkou chladiče a nastavitelným předním splitterem.Vůz má také speciální kola z lehkých slitin, lehký body kit a větší zadní spoiler. To vše zakončuje výfukový systém se čtyřmi koncovkami.
Ford zůstal zdrženlivý o budoucích verzí modelu Mustang, ale spekulace naznačují, že verze Mach 1 by mohla být vybavena sportovně naladěným odpružením a 5,0 litrovým motorem V8. ¨
Bohužel zatím nejsou známi žádné specifikace motoru, ale už dříve firma Ford naznačila, že motor V8 o objemu 5,0 litru bude produkovat více než 420 koní a 528 Nm točivého momentu.
Zdroj: Autoexpress.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.