Automobilka Infiniti se snaží ještě více zvýšit své prodejní úspěchy, a tak pilně pracuje na sportovně založeném modelu. Ten se představí jako koncept již příští rok.
Oficiální tisková zpráva od Infiniti vysvětluje především původ jména konceptu a také jeho design, technických údajů je zde velmi málo.. Model ponese označení Q50 Eau Rauge, což je jméno zatáčky na okruhu Spa-Franchorchamps v Belgii.
Design konceptu je inspirován závodním monopostem Formule 1 a na přiloženém snímku můžeme vidět především přepracovaný přední nárazník, poupravenou kapotu a také karbonové kryty vnějších zpětných zrcátek. Podobné změny se pak dají očekávat i na bocích a zadní části vozidla.
O technických parametrech Infiniti Q50 Eau Rouge prozatím není nic známo, ale podle britského magazínu Auto Express, by se pod kapotou mohl objevit twin-turbo motor o objemu 3.7 V6 s výkonem 500 koní, popřípadě i motor s objemem 5.0 V8.
Nový sportovní model by také mohl disponovat pohone všech čtyř kol a jeho zrychlení z 0 na 100km/h se má odehrát během 4 sekund. Maximální rychlost vozu pak bude elektronicky omezena na tradičních 250km/h.
Půjde li vše podle plánů, nový koncept Infiniti Q50 Eau Rouge se představí již 13. ledna 2014 na autosalonu v Detroitu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.