Automobilka Infiniti se snaží ještě více zvýšit své prodejní úspěchy, a tak pilně pracuje na sportovně založeném modelu. Ten se představí jako koncept již příští rok.
Oficiální tisková zpráva od Infiniti vysvětluje především původ jména konceptu a také jeho design, technických údajů je zde velmi málo.. Model ponese označení Q50 Eau Rauge, což je jméno zatáčky na okruhu Spa-Franchorchamps v Belgii.
Design konceptu je inspirován závodním monopostem Formule 1 a na přiloženém snímku můžeme vidět především přepracovaný přední nárazník, poupravenou kapotu a také karbonové kryty vnějších zpětných zrcátek. Podobné změny se pak dají očekávat i na bocích a zadní části vozidla.
O technických parametrech Infiniti Q50 Eau Rouge prozatím není nic známo, ale podle britského magazínu Auto Express, by se pod kapotou mohl objevit twin-turbo motor o objemu 3.7 V6 s výkonem 500 koní, popřípadě i motor s objemem 5.0 V8.
Nový sportovní model by také mohl disponovat pohone všech čtyř kol a jeho zrychlení z 0 na 100km/h se má odehrát během 4 sekund. Maximální rychlost vozu pak bude elektronicky omezena na tradičních 250km/h.
Půjde li vše podle plánů, nový koncept Infiniti Q50 Eau Rouge se představí již 13. ledna 2014 na autosalonu v Detroitu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.