Americká automobilka Chevrolet chystá představení další generace pickupu Colorado, který se po delším časovém úseku vrací zpět do USA.
Vzhledově má nová generace Colorada podle slov vedení Chevroletu působit jako mladší bratr Chevroletu Silverado, přičemž si ale má zachovat ducha pro dobrodružství mimo silnice.
Interiér oproti předchozí generaci doznal podstatných změn. Na středové konzoli se dle přání zákazníka může objevit příplatková 8“ obrazovka multimediálního systému MyLink, jinak je standardem 3,4“ obrazovka umístěná mezi budíky.
O pohon Colorada se postará zážehový čtyřválcový motor o objemu 2.5 litru s výkonem 196 koní a točivým momentem 249 N.m. Silnější alternativou je šestiválec o objemu 3.6 litru s výkonem 306 koní a s točivým momentem 366 Nm. Oba motory spolupracují s šestistupňovým automatem, který posílá výkon na dvě resp. všechna čtyři kola. Na začátku roku 2016 bude nové Colorado dostupné i s turbodieselem 2.8 Duramax.
V nabídce budou hned dvě verze - Crew Cab s klasickou a prodlouženou ložnou plochou a verze s dvoudveřovou karoserié a prodlouženou ložnou plochou. Chevrolet Colorado nové generace utáhne přívěs až o hmotnosti 3039 kg a do prodeje vstoupí na podzim příštího roku.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.