Americká automobilka Chevrolet chystá představení další generace pickupu Colorado, který se po delším časovém úseku vrací zpět do USA.
Vzhledově má nová generace Colorada podle slov vedení Chevroletu působit jako mladší bratr Chevroletu Silverado, přičemž si ale má zachovat ducha pro dobrodružství mimo silnice.
Interiér oproti předchozí generaci doznal podstatných změn. Na středové konzoli se dle přání zákazníka může objevit příplatková 8“ obrazovka multimediálního systému MyLink, jinak je standardem 3,4“ obrazovka umístěná mezi budíky.
O pohon Colorada se postará zážehový čtyřválcový motor o objemu 2.5 litru s výkonem 196 koní a točivým momentem 249 N.m. Silnější alternativou je šestiválec o objemu 3.6 litru s výkonem 306 koní a s točivým momentem 366 Nm. Oba motory spolupracují s šestistupňovým automatem, který posílá výkon na dvě resp. všechna čtyři kola. Na začátku roku 2016 bude nové Colorado dostupné i s turbodieselem 2.8 Duramax.
V nabídce budou hned dvě verze - Crew Cab s klasickou a prodlouženou ložnou plochou a verze s dvoudveřovou karoserié a prodlouženou ložnou plochou. Chevrolet Colorado nové generace utáhne přívěs až o hmotnosti 3039 kg a do prodeje vstoupí na podzim příštího roku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?