Americká automobilka Chevrolet chystá představení další generace pickupu Colorado, který se po delším časovém úseku vrací zpět do USA.
Vzhledově má nová generace Colorada podle slov vedení Chevroletu působit jako mladší bratr Chevroletu Silverado, přičemž si ale má zachovat ducha pro dobrodružství mimo silnice.
Interiér oproti předchozí generaci doznal podstatných změn. Na středové konzoli se dle přání zákazníka může objevit příplatková 8“ obrazovka multimediálního systému MyLink, jinak je standardem 3,4“ obrazovka umístěná mezi budíky.
O pohon Colorada se postará zážehový čtyřválcový motor o objemu 2.5 litru s výkonem 196 koní a točivým momentem 249 N.m. Silnější alternativou je šestiválec o objemu 3.6 litru s výkonem 306 koní a s točivým momentem 366 Nm. Oba motory spolupracují s šestistupňovým automatem, který posílá výkon na dvě resp. všechna čtyři kola. Na začátku roku 2016 bude nové Colorado dostupné i s turbodieselem 2.8 Duramax.
V nabídce budou hned dvě verze - Crew Cab s klasickou a prodlouženou ložnou plochou a verze s dvoudveřovou karoserié a prodlouženou ložnou plochou. Chevrolet Colorado nové generace utáhne přívěs až o hmotnosti 3039 kg a do prodeje vstoupí na podzim příštího roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.