Automobilka Infiniti, která je luxusní odnoží japonského Nissanu, se snaží zvýšit své prodeje. Proto nyní pracuje na vlajkové lodi v podobě sedanu se tvary čtyřdveřového kupé.
Automobilka Infiniti, která je luxusní odnoží japonského Nissanu, se snaží zvýšit své prodeje. Proto nyní pracuje na vlajkové lodi v podobě sedanu se tvary čtyřdveřového kupé.
Společnost Infiniti oznámila plán, že do roku 2020 chce začít prodávat 500.000 vozidel ročně. Tuto hodnotu si pak dále chce udržovat a proto usilovně vyvíjí nový vlajkový sedan.
Vůz mé nést označení Infinitiv Q100 a po stránce designu model vzejde z konceptu Essence, který se představil v roce 2009 na autosalonu v Ženevě. Sériová verze by si měla zachovat dramatické linie a svažující se střechu, k tomu navíc přibude druhý pár dveří. Skica od velice nadaného designéra Theophilus China v galerii ukazuje, jak by mohl finální výsledek vypadat.
Infinitiv si vypůjčí od německého Mercedes-Benzu podvozkovou platformu MRA, tudíž velký sedan dostane pohon zadních kol. Pod jeho kapotou se mají objevit jak zážehové jednotky, tak i hybridní systém a vznětový motor. Infiniti Q100 bude podobného ražení jako je Porsche Panamera a dle vyjádření značky si tyto vozy nemají přímo konkurovat.
Nový model Q100 by se mohl objevit až v roce 2017, následovat jí má po čase i ostřejší verze ve stylu vozů AMG. Dokonce se hovoří i o variantě kupé, která by dorazila až o několik let později.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?