Automobilka Infiniti, která je luxusní odnoží japonského Nissanu, se snaží zvýšit své prodeje. Proto nyní pracuje na vlajkové lodi v podobě sedanu se tvary čtyřdveřového kupé.
Automobilka Infiniti, která je luxusní odnoží japonského Nissanu, se snaží zvýšit své prodeje. Proto nyní pracuje na vlajkové lodi v podobě sedanu se tvary čtyřdveřového kupé.
Společnost Infiniti oznámila plán, že do roku 2020 chce začít prodávat 500.000 vozidel ročně. Tuto hodnotu si pak dále chce udržovat a proto usilovně vyvíjí nový vlajkový sedan.
Vůz mé nést označení Infinitiv Q100 a po stránce designu model vzejde z konceptu Essence, který se představil v roce 2009 na autosalonu v Ženevě. Sériová verze by si měla zachovat dramatické linie a svažující se střechu, k tomu navíc přibude druhý pár dveří. Skica od velice nadaného designéra Theophilus China v galerii ukazuje, jak by mohl finální výsledek vypadat.
Infinitiv si vypůjčí od německého Mercedes-Benzu podvozkovou platformu MRA, tudíž velký sedan dostane pohon zadních kol. Pod jeho kapotou se mají objevit jak zážehové jednotky, tak i hybridní systém a vznětový motor. Infiniti Q100 bude podobného ražení jako je Porsche Panamera a dle vyjádření značky si tyto vozy nemají přímo konkurovat.
Nový model Q100 by se mohl objevit až v roce 2017, následovat jí má po čase i ostřejší verze ve stylu vozů AMG. Dokonce se hovoří i o variantě kupé, která by dorazila až o několik let později.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.