Automobilka Infiniti, která je luxusní odnoží japonského Nissanu, se snaží zvýšit své prodeje. Proto nyní pracuje na vlajkové lodi v podobě sedanu se tvary čtyřdveřového kupé.
Automobilka Infiniti, která je luxusní odnoží japonského Nissanu, se snaží zvýšit své prodeje. Proto nyní pracuje na vlajkové lodi v podobě sedanu se tvary čtyřdveřového kupé.
Společnost Infiniti oznámila plán, že do roku 2020 chce začít prodávat 500.000 vozidel ročně. Tuto hodnotu si pak dále chce udržovat a proto usilovně vyvíjí nový vlajkový sedan.
Vůz mé nést označení Infinitiv Q100 a po stránce designu model vzejde z konceptu Essence, který se představil v roce 2009 na autosalonu v Ženevě. Sériová verze by si měla zachovat dramatické linie a svažující se střechu, k tomu navíc přibude druhý pár dveří. Skica od velice nadaného designéra Theophilus China v galerii ukazuje, jak by mohl finální výsledek vypadat.
Infinitiv si vypůjčí od německého Mercedes-Benzu podvozkovou platformu MRA, tudíž velký sedan dostane pohon zadních kol. Pod jeho kapotou se mají objevit jak zážehové jednotky, tak i hybridní systém a vznětový motor. Infiniti Q100 bude podobného ražení jako je Porsche Panamera a dle vyjádření značky si tyto vozy nemají přímo konkurovat.
Nový model Q100 by se mohl objevit až v roce 2017, následovat jí má po čase i ostřejší verze ve stylu vozů AMG. Dokonce se hovoří i o variantě kupé, která by dorazila až o několik let později.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.