Automobilka Infiniti, která je luxusní odnoží japonského Nissanu, se snaží zvýšit své prodeje. Proto nyní pracuje na vlajkové lodi v podobě sedanu se tvary čtyřdveřového kupé.
Automobilka Infiniti, která je luxusní odnoží japonského Nissanu, se snaží zvýšit své prodeje. Proto nyní pracuje na vlajkové lodi v podobě sedanu se tvary čtyřdveřového kupé.
Společnost Infiniti oznámila plán, že do roku 2020 chce začít prodávat 500.000 vozidel ročně. Tuto hodnotu si pak dále chce udržovat a proto usilovně vyvíjí nový vlajkový sedan.
Vůz mé nést označení Infinitiv Q100 a po stránce designu model vzejde z konceptu Essence, který se představil v roce 2009 na autosalonu v Ženevě. Sériová verze by si měla zachovat dramatické linie a svažující se střechu, k tomu navíc přibude druhý pár dveří. Skica od velice nadaného designéra Theophilus China v galerii ukazuje, jak by mohl finální výsledek vypadat.
Infinitiv si vypůjčí od německého Mercedes-Benzu podvozkovou platformu MRA, tudíž velký sedan dostane pohon zadních kol. Pod jeho kapotou se mají objevit jak zážehové jednotky, tak i hybridní systém a vznětový motor. Infiniti Q100 bude podobného ražení jako je Porsche Panamera a dle vyjádření značky si tyto vozy nemají přímo konkurovat.
Nový model Q100 by se mohl objevit až v roce 2017, následovat jí má po čase i ostřejší verze ve stylu vozů AMG. Dokonce se hovoří i o variantě kupé, která by dorazila až o několik let později.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.