Japonský automobilka Acura v těchto dnech vypustila do světa oficiální tiskovou zprávu, oznamující příchod nejsilnějšího a technicky nejvyspělejšího sedanu s označením RLX Sport Hybrid SH-AWD.
Japonský automobilka Acura v těchto dnech vypustila do světa oficiální tiskovou zprávu, oznamující příchod nejsilnějšího a technicky nejvyspělejšího sedanu s označením RLX Sport Hybrid SH-AWD.
Tisková zpráva uvádí detailní informace o motorizacích a výbavách. Pod kapotou RLX je usazen zážehový šestiválcový motor s objemem 3.5 i-VTEC, jenž doplňuje trojice elektromotorů. V této kombinaci vůz disponuje celkovým výkonem 382 koní.
Výkon je přenášen na všechna čtyři kola, a to skrz sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku. Kombinovaná spotřeba paliva podle automobilky nemá přesáhnout hodnotu 7,8 l/100 km.
Po stránce vzhledu se RLX Sport Hybrid od obyčejných verzí odlišuje především speciálním designem kol, unikátními barvami karoserie a několika chromovanými prvky. Nechybí ani přední světlomety tvořené ze LED diod.
Acura RLX Sport Hybrid SH-AWD přijde na trh v průběhu roku 2014, prozatím však není stanovena základní cena vozu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.