Japonský automobilka Acura v těchto dnech vypustila do světa oficiální tiskovou zprávu, oznamující příchod nejsilnějšího a technicky nejvyspělejšího sedanu s označením RLX Sport Hybrid SH-AWD.
Japonský automobilka Acura v těchto dnech vypustila do světa oficiální tiskovou zprávu, oznamující příchod nejsilnějšího a technicky nejvyspělejšího sedanu s označením RLX Sport Hybrid SH-AWD.
Tisková zpráva uvádí detailní informace o motorizacích a výbavách. Pod kapotou RLX je usazen zážehový šestiválcový motor s objemem 3.5 i-VTEC, jenž doplňuje trojice elektromotorů. V této kombinaci vůz disponuje celkovým výkonem 382 koní.
Výkon je přenášen na všechna čtyři kola, a to skrz sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku. Kombinovaná spotřeba paliva podle automobilky nemá přesáhnout hodnotu 7,8 l/100 km.
Po stránce vzhledu se RLX Sport Hybrid od obyčejných verzí odlišuje především speciálním designem kol, unikátními barvami karoserie a několika chromovanými prvky. Nechybí ani přední světlomety tvořené ze LED diod.
Acura RLX Sport Hybrid SH-AWD přijde na trh v průběhu roku 2014, prozatím však není stanovena základní cena vozu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?