Britský Range Rover se rozhodl vydat svůj model s označením L, který se bude vyznačovat prodlouženým rozvorem a exluzivní výbavou.
Britský Range Rover se rozhodl vydat svůj model s označením L, který se bude vyznačovat prodlouženým rozvorem a exkluzivní výbavou.
Bude to vůbec poprvé od roku 1994, co se u této značky objeví v nabídce verze s prodlouženým rozvorem. Oproti klasickému Range Roveru je verze L delší o plných 140 mm. Celý nárůst je hlavně v oblasti kolen pro pasažéry na zadních sedadlech. Automobilka se dále chlubí, že i přes nárůst délky vozu si běžný člověk nemá šanci všimnout jakékoliv změny.
V zadní části Range Roveru L si může zákazník zvolit ze dvou typů sedadel, nichž prvními jsou Executive Class (dvě samostatná sedadla) nebo klasická trojmístná kožená lavice. S oběmi variantami sedáků lze manipulovat v rozsahu 17 stupňů, což je o 8 stupňů víc než u klasického modelu. Pokud by někomu tento úhel připadal nedostatečný, pak zde existuje funkce Seat Away, díky které se sedadlo spolujezdce vpředu posune co nejvíc dopředu.
Range Rover L je s ohledem na komfort a soukromý vybaven elektrickými roletami pro zakrytí bočních okének a prosklené panoramatické střechy. Prodloužená varianta L bude nabízena ve výbavách Vogue, Vogue SE, Autobiography a Autobiography Black.
Všechny výbavové stupně jsou opravdu nabité různými prvky té nejlepší výbavy, ovšem výbavový stupeň Autobiography Black, je svým způsobem jako jediný unikátní. Tato verze je vytvořena oddělením Engineered To Order a zvenku ji poznáte podle unikátní masky chladiče, upravených bočních výdechů vzduchu a pozměněných zadních světlometů. Unikátní bude rovněž design 21“ resp. 22“ kol.
Na pasažéry čeká uvnitř vozu dvojice klimatizovaných sedaček Executive Class s prémiovým čalouněním a s masážní funkcí, středový tunel s dvojicí vyklápěcích stolečků v černé kůži s USB portem a LED osvětlením.
Premiéra modelu Range Rover L proběhne začátkem listopadu v Dubaji, kde si tato luxusní verze zcela jistě najde spoustu zájemců.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.