Britský Range Rover se rozhodl vydat svůj model s označením L, který se bude vyznačovat prodlouženým rozvorem a exluzivní výbavou.
Britský Range Rover se rozhodl vydat svůj model s označením L, který se bude vyznačovat prodlouženým rozvorem a exkluzivní výbavou.
Bude to vůbec poprvé od roku 1994, co se u této značky objeví v nabídce verze s prodlouženým rozvorem. Oproti klasickému Range Roveru je verze L delší o plných 140 mm. Celý nárůst je hlavně v oblasti kolen pro pasažéry na zadních sedadlech. Automobilka se dále chlubí, že i přes nárůst délky vozu si běžný člověk nemá šanci všimnout jakékoliv změny.
V zadní části Range Roveru L si může zákazník zvolit ze dvou typů sedadel, nichž prvními jsou Executive Class (dvě samostatná sedadla) nebo klasická trojmístná kožená lavice. S oběmi variantami sedáků lze manipulovat v rozsahu 17 stupňů, což je o 8 stupňů víc než u klasického modelu. Pokud by někomu tento úhel připadal nedostatečný, pak zde existuje funkce Seat Away, díky které se sedadlo spolujezdce vpředu posune co nejvíc dopředu.
Range Rover L je s ohledem na komfort a soukromý vybaven elektrickými roletami pro zakrytí bočních okének a prosklené panoramatické střechy. Prodloužená varianta L bude nabízena ve výbavách Vogue, Vogue SE, Autobiography a Autobiography Black.
Všechny výbavové stupně jsou opravdu nabité různými prvky té nejlepší výbavy, ovšem výbavový stupeň Autobiography Black, je svým způsobem jako jediný unikátní. Tato verze je vytvořena oddělením Engineered To Order a zvenku ji poznáte podle unikátní masky chladiče, upravených bočních výdechů vzduchu a pozměněných zadních světlometů. Unikátní bude rovněž design 21“ resp. 22“ kol.
Na pasažéry čeká uvnitř vozu dvojice klimatizovaných sedaček Executive Class s prémiovým čalouněním a s masážní funkcí, středový tunel s dvojicí vyklápěcích stolečků v černé kůži s USB portem a LED osvětlením.
Premiéra modelu Range Rover L proběhne začátkem listopadu v Dubaji, kde si tato luxusní verze zcela jistě najde spoustu zájemců.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?