Britský Range Rover se rozhodl vydat svůj model s označením L, který se bude vyznačovat prodlouženým rozvorem a exluzivní výbavou.
Britský Range Rover se rozhodl vydat svůj model s označením L, který se bude vyznačovat prodlouženým rozvorem a exkluzivní výbavou.
Bude to vůbec poprvé od roku 1994, co se u této značky objeví v nabídce verze s prodlouženým rozvorem. Oproti klasickému Range Roveru je verze L delší o plných 140 mm. Celý nárůst je hlavně v oblasti kolen pro pasažéry na zadních sedadlech. Automobilka se dále chlubí, že i přes nárůst délky vozu si běžný člověk nemá šanci všimnout jakékoliv změny.
V zadní části Range Roveru L si může zákazník zvolit ze dvou typů sedadel, nichž prvními jsou Executive Class (dvě samostatná sedadla) nebo klasická trojmístná kožená lavice. S oběmi variantami sedáků lze manipulovat v rozsahu 17 stupňů, což je o 8 stupňů víc než u klasického modelu. Pokud by někomu tento úhel připadal nedostatečný, pak zde existuje funkce Seat Away, díky které se sedadlo spolujezdce vpředu posune co nejvíc dopředu.
Range Rover L je s ohledem na komfort a soukromý vybaven elektrickými roletami pro zakrytí bočních okének a prosklené panoramatické střechy. Prodloužená varianta L bude nabízena ve výbavách Vogue, Vogue SE, Autobiography a Autobiography Black.
Všechny výbavové stupně jsou opravdu nabité různými prvky té nejlepší výbavy, ovšem výbavový stupeň Autobiography Black, je svým způsobem jako jediný unikátní. Tato verze je vytvořena oddělením Engineered To Order a zvenku ji poznáte podle unikátní masky chladiče, upravených bočních výdechů vzduchu a pozměněných zadních světlometů. Unikátní bude rovněž design 21“ resp. 22“ kol.
Na pasažéry čeká uvnitř vozu dvojice klimatizovaných sedaček Executive Class s prémiovým čalouněním a s masážní funkcí, středový tunel s dvojicí vyklápěcích stolečků v černé kůži s USB portem a LED osvětlením.
Premiéra modelu Range Rover L proběhne začátkem listopadu v Dubaji, kde si tato luxusní verze zcela jistě najde spoustu zájemců.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.