Automobilka Mercedes-Benz vydala nové podrobnosti o připravované speciální edici jejich modelu GLA, která ponese tradiční název Edition 1.
Automobilka Mercedes-Benz vydala nové podrobnosti o připravované speciální edici jejich modelu GLA, která ponese tradiční název Edition 1.
Mercedes-Benz GLA Edition 1 bude vycházet z výbavového stupně Urban, přičemž navíc dostane pořádnou dávku výbavy, za kterou by si jinak zákazníci tučně připlatili. Za zmínku tak stojí například bi - xenonové světlomety , černé akcenty na karoserii a nebo chromované střešní ližiny. Dále se tento městský crossover bude vyznačovat tónovanými okny a 19“ koly AMG z lehkých slitin.
GLA Edition 1 bude nabízen jen v několika barevných odstínech karoserie. Mezi ně se řadí bílý Cirrus, hnědá metalíza Orient, šedá metalíza Mountain Grey a horská šedá metalíza Designo Mountain Grey.
Luxusním vzhledem se samozřejmě pochlubí i interiér. Zde nalezneme ořechově hnědá celokožená sedadla, jenž jsou protkaná tkaninou, sportovní tříramenný volant nebo nášlapy pedálů z nerezové oceli. Mezi další přednosti patří hliníkové lišty na prazích vozu s nápisem Edition 1, černá střešní fólie a speciální podlahové rohože. GLA Edition 1 se dále pochlubí tzv. světelným paketem, zahrnujícím LED osvětlení v interiéru vozidla a osvětlení vnitřního a vnějšího nástupního prostoru.
Co se týče motorizací, tak pod kapotou této edice zákazník bude mít na výběr hned z několika variant. Do nabídky se dostali hned čtyři motorizace, mezi něž se řadí benzínový 1,6 litrový čtyřválec o výkonu 156 koní a benzínový 2,0 litrový čtyřválec o výkonu 211 koní . Pro příznivce naftových motorizací jsou připraveny motory o objemu 2,2 litru s výkonem 136 resp. 170 koní.
Mercedes-Benz GLA Edition 1 si budete moci objednat už na začátku roku 2014, přičemž první dodávky k zákazníkům jsou naplánovány na březen 2014.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?