Infiniti se bude ve Frankfurtu prezentovat vozem, který má jednoduše bořit třídy. Podaří se mu to, nebo jde jen o chvástání marketingového oddělení?
Luxusní divize Nissanu má díky alianci s Renaultem poměrně blízko k platformám Mercedesu, se kterým začala francouzská automobilka spolupracovat. Právě díky této spolupráci se pod kapotou malého Infiniti objeví platforma MFA, na které již stojí modely A, B, CLA a GLA od Mercedesu.
Díky značné modulovatelnosti platformy od Mercedesu se můžeme dočkat poměrně zajímavého vozu, který má mít linie kupé, praktičnost hatchbacku a zvýšenou stavbu jako SUV. Na řadu má přijít možnost snížit či zvýšit podvozek. Stejná značka výrobce by se měla objevit také na části motorů budoucí novinky.
V této fázi jde jen o koncept, který má ukazovat budoucí vůz. Jeho příchod je naplánován na rok 2015.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?