Kórejské SUV Ssangyong Actyon sa vo Frankfurte predvedie s novým dizajnom.
Automobilka Ssangyong v poslednom období predstavila dvojicu modernizovaných modelov (Rhodius, Korando). Tretím modelom, ktorý vstupuje do nového modelového roku 2014 je netradičné SUV s názvom Actyon, ktoré prichádza v modernizovanej podobe.
Faceliftovaný Ssangyong Actyon prináša predovšetkým výrazne zmenenú prednú časť, zvláštne tvary prednej masky, kapoty a svetlometov sú našťastie minulosťou. Miesto nich prichádza mierna unifikácia vzhľadu s modelom Korando, na ktorý sa Actyon v prednej časti podobá.
Actyon si naďalej ponechá vysokú prednú časť, novinkou sú bočné prahy alebo integrované strešné nosiče. Ako vyzerá SUV zozadu, to zatiaľ nevieme, dozvieme sa to zrejme až pri príležitosti oficiálnej premiéry vo Frankfurte.
Interiér modelu Actyon je taktiež prepracovaný, dostal novú stredovú konzolu s automatickou klimatizáciou už v základnom prevedení. Vo vyššej výbave, resp. za príplatok nebudú chýbať napríklad elektricky ovládané predné sedadlá alebo parkovacie senzory.
Pod kapotou bude pracovať nový naftový štvorvalec 2,0 e-XDi s maximálnym výkonom 114 kW a krútiacim momentom 360 Nm. Štandardom bude pohon zadnej nápravy v kombinácii s manuálnou prevodovkou, vyššie verzie ponúknu pohon 4x4 a automatickú prevodovku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.