Automobilka Chevrolet pripravila drobnú modernizáciu rodinného MPV s názvom Orlando.
Obľúbené MPV od Chevroletu, model Orlando, príde v najbližších týždňoch s mierne modernizovaný vzhľadom a bohatšou výbavou. Zmeny pre nový modelový rok sú pomerne decentné, rozsiahle zmeny dizajnu teda nečakajme.
Chevrolet Orlando pre modelový rok 2014 dostane upravený predný nárazník so zväčšenými svetlometmi do hmly. Spätné zrkadlá obsahujú smerovky z diód, vzadu sa žiadne výraznejšie zmeny vzhľadu neodohrali.
Ďalšími zmenami prešla technika – premiéru má nová 6-stupňová automatická prevodovka, upravený je aj posilňovač riadenia s variabilným účinkom. Posádku na palube poteší bohatšia výbava, vrátane multimediálneho systému My-Link, predných parkovacích senzorov, vyhrievaných sedadiel, alebo sledovania objektov v mŕtvom uhle.
Na variabilite 7-miestneho interiéru sa nič nemení. Pod kapotou sa nachádzajú známe pohonné jednotky, benzínové motory 1,8 16V (103 kW/140 k) a 1,4 TUrbo (103 kW/140 k) a naftový motor 2,0 VCDI (96 kW/130 k.
Dátum európskej premiéry je zatiaľ otázny. Predpokladáme, že modernizovaný Chevrolet sa oficiálne predstaví na jesennom autosalóne vo Frankfurte.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.