Automobilka Chevrolet pripravila drobnú modernizáciu rodinného MPV s názvom Orlando.
Obľúbené MPV od Chevroletu, model Orlando, príde v najbližších týždňoch s mierne modernizovaný vzhľadom a bohatšou výbavou. Zmeny pre nový modelový rok sú pomerne decentné, rozsiahle zmeny dizajnu teda nečakajme.
Chevrolet Orlando pre modelový rok 2014 dostane upravený predný nárazník so zväčšenými svetlometmi do hmly. Spätné zrkadlá obsahujú smerovky z diód, vzadu sa žiadne výraznejšie zmeny vzhľadu neodohrali.
Ďalšími zmenami prešla technika – premiéru má nová 6-stupňová automatická prevodovka, upravený je aj posilňovač riadenia s variabilným účinkom. Posádku na palube poteší bohatšia výbava, vrátane multimediálneho systému My-Link, predných parkovacích senzorov, vyhrievaných sedadiel, alebo sledovania objektov v mŕtvom uhle.
Na variabilite 7-miestneho interiéru sa nič nemení. Pod kapotou sa nachádzajú známe pohonné jednotky, benzínové motory 1,8 16V (103 kW/140 k) a 1,4 TUrbo (103 kW/140 k) a naftový motor 2,0 VCDI (96 kW/130 k.
Dátum európskej premiéry je zatiaľ otázny. Predpokladáme, že modernizovaný Chevrolet sa oficiálne predstaví na jesennom autosalóne vo Frankfurte.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?