Japonský superšport od Hondy konečne dostáva reálnu podobu. Znovuzrodeniu Hondy NSX sa určite potešia nielen skalní fanúšikovia značky.
Obrázok na úvodnej fotografii je prvou oficiálnou fotografiou prototypu Honda NSX, ktorého produkčná verzia je plánovaná na rok 2015.
Prototyp vzhľadovo nadväzuje na štúdiu Honda NSX Concept z autosalónu v Detroite, s ktorou má spoločnú hnaciu sústavu Sport Hybrid SH-AWD. Kolesá zadnej nápravy roztáča prostredníctvom sedemstupňovej dvojspojkovej prevodovky vidlicový šesťvalec podporovaný elektromotorom, zatiaľ čo ďalšie dva elektromotory poháňajú predné kolesá.
Pripomíname, že pôvodná Honda NSX sa vyrábala v rokoch 1990-2005. Jej dominantou bol uprostred uložený atmosférický benzínový šesťvalec 3,0 VTEC. V čase svojho príchodu na trh vyvolávala údiv najmä predvídateľným správaním a jednoduchým ovládaním, čo pri podobne koncipovaných modeloch nebolo zvykom.
Sériovú podobu novodobej Hondy NSX verejnosť uvidí na vlastné oči už 4. augusta na závodnej trati v americkom Ohiu, kde sa nová Honda NSX vyvíja a bude sa tu aj vyrábať.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.