Další zajímavý paket z dílny sportovního odvětví japonského Nissanu Nismo
Japonský výrobce, respektive jeho sportovní divize Nismo, přichází s novým dlužno říci povedeným paketem malé Micry. Po nedávné úpravě Leafu tak hovoříme o další v časovém horizontu několika dní.
Dynamicky se tvářící vůz nižší střední třídy doznal oproti standardní verzi řady zajímavých i méně viditelných detailů. Nejvýraznějším je jistě pozměněná příď hatchbacku s výraznou maskou, finální dojem doladí spoiler v podobě červené linky, táhnoucí se po celém obvodu karoserie vozu. Boky zkrášlují prolisy, záď pak pozměněné světla, černý difuzor či jiná koncovka výfuku.
V nabídce bude kromě slabší 1,2 s automatem i 1,5 l s výkonem 85 kW (115 k) v kombinaci s pětistupňovou manuální převodovkou. Zbývající specifikace zůstavuji dosud nezveřejněny nebo jako v případě mírně upravených tvrdších tlumičů a celkově odpružení, nestojí za zmínku.
Zda bude vůz k mání i u nás, automobilka prozatím tají. Pokud ano, vyskytne se v nabídce Nissanu další optimální vůz v hodnotě cca 300 tisíc korun s dobrým poměrem cena/výkon.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.