Další zajímavý paket z dílny sportovního odvětví japonského Nissanu Nismo
Japonský výrobce, respektive jeho sportovní divize Nismo, přichází s novým dlužno říci povedeným paketem malé Micry. Po nedávné úpravě Leafu tak hovoříme o další v časovém horizontu několika dní.
Dynamicky se tvářící vůz nižší střední třídy doznal oproti standardní verzi řady zajímavých i méně viditelných detailů. Nejvýraznějším je jistě pozměněná příď hatchbacku s výraznou maskou, finální dojem doladí spoiler v podobě červené linky, táhnoucí se po celém obvodu karoserie vozu. Boky zkrášlují prolisy, záď pak pozměněné světla, černý difuzor či jiná koncovka výfuku.
V nabídce bude kromě slabší 1,2 s automatem i 1,5 l s výkonem 85 kW (115 k) v kombinaci s pětistupňovou manuální převodovkou. Zbývající specifikace zůstavuji dosud nezveřejněny nebo jako v případě mírně upravených tvrdších tlumičů a celkově odpružení, nestojí za zmínku.
Zda bude vůz k mání i u nás, automobilka prozatím tají. Pokud ano, vyskytne se v nabídce Nissanu další optimální vůz v hodnotě cca 300 tisíc korun s dobrým poměrem cena/výkon.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?