Další zajímavý paket z dílny sportovního odvětví japonského Nissanu Nismo
Japonský výrobce, respektive jeho sportovní divize Nismo, přichází s novým dlužno říci povedeným paketem malé Micry. Po nedávné úpravě Leafu tak hovoříme o další v časovém horizontu několika dní.
Dynamicky se tvářící vůz nižší střední třídy doznal oproti standardní verzi řady zajímavých i méně viditelných detailů. Nejvýraznějším je jistě pozměněná příď hatchbacku s výraznou maskou, finální dojem doladí spoiler v podobě červené linky, táhnoucí se po celém obvodu karoserie vozu. Boky zkrášlují prolisy, záď pak pozměněné světla, černý difuzor či jiná koncovka výfuku.
V nabídce bude kromě slabší 1,2 s automatem i 1,5 l s výkonem 85 kW (115 k) v kombinaci s pětistupňovou manuální převodovkou. Zbývající specifikace zůstavuji dosud nezveřejněny nebo jako v případě mírně upravených tvrdších tlumičů a celkově odpružení, nestojí za zmínku.
Zda bude vůz k mání i u nás, automobilka prozatím tají. Pokud ano, vyskytne se v nabídce Nissanu další optimální vůz v hodnotě cca 300 tisíc korun s dobrým poměrem cena/výkon.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?