Třetí generace zase o něco lepší. S mírně upraveným hávem přinese úsporu paliva a větší úložný prostor
Druhé generaci oblíbeného vozu Honda Jazz již zvoní, jak se říká, umíráček. Není divu. Stávající verze již brázdí silnicemi celého světa hezkou dobu a i když je vůz považován mnohými za jeden z nejlepších v daném segmentu viz první místo v hlasování o nejoblíbenější vůz v kategorii malých vozidel ve Velké Británii dle ankety J.D. Power 2012, odpovědné osoby rozhodly, že je čas na změnu.
Vy, komu aktuální Jazz zcela vyhovuje, nezoufejte. Novinka bude více méně podobná, počítat můžeme s drobným faceliftem vnějších partií a nárůstem zavazadlového prostoru.
Současná motorová nabídku doplní turbodiesel 1,6 i-DTEC Earth Dreams s výkonem 88 kW a točivým momentem 300 N.m. Přidá se tak ke stávající zážehové 1,2 a 1,4 i-Vtec s výkony 66 kW (90 k), resp. 73 kW (99 k), kombinující pětistupňový manuál či CVT.
Stávající čtyři verze výbavy S, Trend, Comfort a Elegance budou jistě mírně pozměněny a doplněny o nové prvky. Momentální ceny automobilu začínají na cifře 299 900 korun a končí rovnými 454 tisíci. Kolik bude stát novinka, netušíme. Představení proběhne na říjnovém autosaloně v japonském Tokyu.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?