Projížďka nejmenším a nejvýkonnějším členem britské rodiny Rolls-Royce. Přinášíme aktuální video s tím nejpovolanějším
Automobilka Rolls-Royce uveřejnila v pořadí druhé oficiální video k nejmenšímu modelu Wraith. To první snad ani nestojí za zmínku. Více než ze samotného vozu jsme tehdy viděli přemíru krásné a nespoutané, pro nás však nezajímavé anglické přírody.
Nyní se výrobce polepšil. Záběry vozu jsou jasné, všeříkající, utvářející ucelený pohled na poslední projekt automobilky. Aby toho nebylo málo, nenajdeme za volantem nikoho menšího, než osobu nejpověřenější, produktového manažera, samotného Philipa Harnetta.
Budoucnost ukáže, zda si spolu s technickými výkresy a tučným honorářem, odnese i patřičnou důvěru vedení v další navazující projekt. Vše tomu dosud nasvědčuje. Nejsilnější a současně nejmenší člen rodiny odvozený Ghostu, má všechny pro to nutné předpoklady. Ať už mluvíme o precizním zpracování interiéru, splývavém exteriéru či unikátním dvanáctiválcovém motoru.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.