Prinášame vám prvé fotografie faceliftovaného modelu Nissan Micra, ktorý na náš trh zavíta v priebehu leta.
Upravený vzhľad mestskej Micry prišiel určite vhod, pomerne smutný výraz aktuálnej generácie mestského automobilu bol zrejme najväčším dôvodom slabšieho predaja v našich končinách. Novinka zaujme upraveným predným nárazníkom s výraznou maskou chladiča, ktorá pripomína crossover Qashqai.
Zmenami prešiel aj tvar predných a zadných svetlometov, upravená bola aj ich grafika. Verzie Acenta a Tekna prinesú nový dizajn zliatinových diskov.
Modernizácia sa síce dotkla aj kabíny, ale iba minimálne. Novinkou je väčší, 5,8“ displej dotykovej obrazovky multimediálneho systému Nissan Connect s vyhľadávačom Google a nová textúra interiérových plastov.
O pohon Micry sa aj naďalej postará základný benzínový trojvalec s objemom 1,2 litra a maximálnym výkonom 80 koní, alternatívou je kompresorom preplňovaný trojvalec 1,2 DIG-S s výkonom 100 konských síl. Motory budú kombinované s 5-stupňovou manuálnou prevodovkou, alebo bezstupňovou prevodovkou CVT.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.