Prinášame vám prvé fotografie faceliftovaného modelu Nissan Micra, ktorý na náš trh zavíta v priebehu leta.
Upravený vzhľad mestskej Micry prišiel určite vhod, pomerne smutný výraz aktuálnej generácie mestského automobilu bol zrejme najväčším dôvodom slabšieho predaja v našich končinách. Novinka zaujme upraveným predným nárazníkom s výraznou maskou chladiča, ktorá pripomína crossover Qashqai.
Zmenami prešiel aj tvar predných a zadných svetlometov, upravená bola aj ich grafika. Verzie Acenta a Tekna prinesú nový dizajn zliatinových diskov.
Modernizácia sa síce dotkla aj kabíny, ale iba minimálne. Novinkou je väčší, 5,8“ displej dotykovej obrazovky multimediálneho systému Nissan Connect s vyhľadávačom Google a nová textúra interiérových plastov.
O pohon Micry sa aj naďalej postará základný benzínový trojvalec s objemom 1,2 litra a maximálnym výkonom 80 koní, alternatívou je kompresorom preplňovaný trojvalec 1,2 DIG-S s výkonom 100 konských síl. Motory budú kombinované s 5-stupňovou manuálnou prevodovkou, alebo bezstupňovou prevodovkou CVT.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?