Dynamičtější kombi na živo již za pár měsíců
Velmi očekávaný Rapid Spaceback brzy na živo. Oficiální představení bylo přislíbeno v průběhu mezinárodního frankfurtského autosalonu. Kdo neví. V pořadí 65. show s až po střechu automobily napěchovanými veletržními pavilony a obrovskými venkovními výstavními plochami, vychází na 10. až 22. srpna, přičemž my, obyčejní smrtelníci, dostaneme zelenou až od 14.8.
Dle informací se výrobce připravuje na spuštění výroby. Noví zaměstnanci nabíráni nejsou, oživen však bude třísměnný provoz v druhém mladoboleslavském závodě, kde se krom stávající Fabie, bude vyrábět a žádaná verze Spaceback.
V kalendáři tak označíme srpen, tedy měsíc, kdy se má s výrobou začít a následující září, kdy má dojít k oficiálnímu představení. Jedná se tak o běh na dlouhou trať. Jozef Baláž, mluvčí Škodovky sdělil, že se můžeme těšit v průběhu několika týdnu alespoň na první fotografie.
Ty doposud chybí, stejně jako cena, za kterou by se měla novinka prodávat. Aktuálně nejlevnější verze mladoboleslavského Rapidu vychází na necelých 300 tisíc Kč.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?