Dynamičtější kombi na živo již za pár měsíců
Velmi očekávaný Rapid Spaceback brzy na živo. Oficiální představení bylo přislíbeno v průběhu mezinárodního frankfurtského autosalonu. Kdo neví. V pořadí 65. show s až po střechu automobily napěchovanými veletržními pavilony a obrovskými venkovními výstavními plochami, vychází na 10. až 22. srpna, přičemž my, obyčejní smrtelníci, dostaneme zelenou až od 14.8.
Dle informací se výrobce připravuje na spuštění výroby. Noví zaměstnanci nabíráni nejsou, oživen však bude třísměnný provoz v druhém mladoboleslavském závodě, kde se krom stávající Fabie, bude vyrábět a žádaná verze Spaceback.
V kalendáři tak označíme srpen, tedy měsíc, kdy se má s výrobou začít a následující září, kdy má dojít k oficiálnímu představení. Jedná se tak o běh na dlouhou trať. Jozef Baláž, mluvčí Škodovky sdělil, že se můžeme těšit v průběhu několika týdnu alespoň na první fotografie.
Ty doposud chybí, stejně jako cena, za kterou by se měla novinka prodávat. Aktuálně nejlevnější verze mladoboleslavského Rapidu vychází na necelých 300 tisíc Kč.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.