Představenstvo koncernu Volkswagen oficiálně schválilo výrobu 3. generace vozu Superb
Informaci přinesl server 5plus2.cz. Ve zprávě se mylně uvádí generace druhá, to se však nezakládá na pravdě. Jedná se o generaci třetí.
Provedení 3. generace je již hotové a připravené k výrobě, schází však montérské haly a s produkcí spojená technologie výroby. Se stavbou svařovny v přepočtu za stovky milionů korun bylo započato. Značná částka je dle slov automobilky zapříčiněna nejmodernějšími a nejpřesnějšími technologiemi, které budou s výrobou dílců vozu spojeny.
Stejně jako předchůdce, bude novinka roku 2014 k mání ve verzi liftback a combi. V blízké době se začne prodávat modernizovaná verze současného provedení. Oficiálně je zahájení plánováno na 29. 6. tohoto roku. Jedná se tak o další přepracovaný vůz mladoboleslavské Škodovky, která již dříve uvedla pravidelné představování a inovace svého aktuální vozového parku.
Vlajková loď s označením B8 přichází po dlouhých 5 letech. První generace (B5/Typ 3U), byl vyráběn mezi roky 2001 až 2008, navázal (B6/Typ 3T) rokem 2008. Úspěch či neúspěch 3. generace nemůžeme komentovat, práce designéra Jozefa Kabáně však uvozuje kvalitní detaily a impozantní výsledný dojem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.