Představenstvo koncernu Volkswagen oficiálně schválilo výrobu 3. generace vozu Superb
Informaci přinesl server 5plus2.cz. Ve zprávě se mylně uvádí generace druhá, to se však nezakládá na pravdě. Jedná se o generaci třetí.
Provedení 3. generace je již hotové a připravené k výrobě, schází však montérské haly a s produkcí spojená technologie výroby. Se stavbou svařovny v přepočtu za stovky milionů korun bylo započato. Značná částka je dle slov automobilky zapříčiněna nejmodernějšími a nejpřesnějšími technologiemi, které budou s výrobou dílců vozu spojeny.
Stejně jako předchůdce, bude novinka roku 2014 k mání ve verzi liftback a combi. V blízké době se začne prodávat modernizovaná verze současného provedení. Oficiálně je zahájení plánováno na 29. 6. tohoto roku. Jedná se tak o další přepracovaný vůz mladoboleslavské Škodovky, která již dříve uvedla pravidelné představování a inovace svého aktuální vozového parku.
Vlajková loď s označením B8 přichází po dlouhých 5 letech. První generace (B5/Typ 3U), byl vyráběn mezi roky 2001 až 2008, navázal (B6/Typ 3T) rokem 2008. Úspěch či neúspěch 3. generace nemůžeme komentovat, práce designéra Jozefa Kabáně však uvozuje kvalitní detaily a impozantní výsledný dojem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?