270 koňských sil a točivý moment 600 N.m. I tak se dá pojmout „pracovní náčiní“
O akci, pořádané na jihu Rakouska – srazu milovníků speciálně upravených vozů, jsme Vás již informovali. Upravené Škody Rapid a Octavia Combi zaujaly. Kde jinde se setkáte s továrními pakety s tak solidními parametry, počínaje výkonem a točivým momentem konče?
Dalším unikátem, opět jak jinak trochu z jiného soudku, je přepracovaný pick-up značky Volkswagen s přízviskem Amarok Wörthersee. Původně pracovní automobil by jste v něm nyní hledali těžko.
Oproti klasickému modelu je vybaven jinými světlomety a mřížkou chladiče. Samozřejmostí je i tvarově zajímavější nárazník, podstatně větší paprsková litá kola z lehkých slitin, šedý pruh v dolní části bočních dveří s označením vozu, oblouk za kabinou, difuzor či dvojice tlumičů výfuku, výtečně zakomponovaných do výsledné podoby vozu.
Výtečně provedený interiér doplní snad jen výkonný třílitrový šestiválec s naftovým motorem. Maximální rychlost 210 km/hod. zvládne téměř 5,5metrový drobeček rychle, na 100km/hod. se dostane během 7,9 sekund.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.