Lamborghini se v poslední době snaží o výrobu unikátů. Dalším z řady je Lamborghini Egoista, který pravděpodobně vzniknul v jediném kusu.
Již několikátý malosériový speciál z dílny Lamborghini je na světě. Vůz se jménem Egoista je vyroben jen jeden a tak to i zůstane. Podle všeho ani není určen na prodej.
Vůz na podvozku Laborghini Gallardo dostal novou karoserii, která je ještě šílenější než obvykle. Ostré, futuristické tvary naznačují, že tohle není žádný běžný vůz do produkce. Jde zkrátka o speciál se vším všudy.
Aby bylo jménu Egoista učiněno zadost, kabina je značně změněna. Uprostřed je jen jedno místo, čímž se speciál ještě více podobá stíhačce.
Nejen podvozek, ale také technika pochází z Gallarda. Pod kapotou tak nalezneme 5,2 litru velký desetiválec s výkonem 600 koní. Unikátní jsou aktivní aerodynamické prvky, které dovedou měnit charakteristiku vozu dle jízdní situace.
Nejen design je inspirován stíhacím letounem F-117, který jako první přinesl nedivitelnost pro radary. I některé materiály se vyznačují sníženou orazivostí radarového paprsku, což snižuje možnost být zachycen radarem. Jsme zvědaví, co by na takové řešení řekli v praxi dopravní policisté...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.