Lamborghini se v poslední době snaží o výrobu unikátů. Dalším z řady je Lamborghini Egoista, který pravděpodobně vzniknul v jediném kusu.
Již několikátý malosériový speciál z dílny Lamborghini je na světě. Vůz se jménem Egoista je vyroben jen jeden a tak to i zůstane. Podle všeho ani není určen na prodej.
Vůz na podvozku Laborghini Gallardo dostal novou karoserii, která je ještě šílenější než obvykle. Ostré, futuristické tvary naznačují, že tohle není žádný běžný vůz do produkce. Jde zkrátka o speciál se vším všudy.
Aby bylo jménu Egoista učiněno zadost, kabina je značně změněna. Uprostřed je jen jedno místo, čímž se speciál ještě více podobá stíhačce.
Nejen podvozek, ale také technika pochází z Gallarda. Pod kapotou tak nalezneme 5,2 litru velký desetiválec s výkonem 600 koní. Unikátní jsou aktivní aerodynamické prvky, které dovedou měnit charakteristiku vozu dle jízdní situace.
Nejen design je inspirován stíhacím letounem F-117, který jako první přinesl nedivitelnost pro radary. I některé materiály se vyznačují sníženou orazivostí radarového paprsku, což snižuje možnost být zachycen radarem. Jsme zvědaví, co by na takové řešení řekli v praxi dopravní policisté...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?