Mnichovská automobilka vypustila do světa druhou řadu fotografií SAV X4 s přídomkem Concept. X6 se tak dočkalo menšího sourozence
BMW Group vypouští do světa další novinku vozidel X. Jedná se doposud o pátý model řady, označované jako SAV (Sports Activity Vehicle) – segment luxusních crossoverů, vyznačující se kvalitním a moderním zpracováním exteriéru i interiéru.
Poslední X4 navazuje na modely X6 a X3. Umě kombinuje známé tvary řady X, mezi které patří charakteristická přední maska, zejména dělená mřížka chladiče s chromovými lištami, prolisy kapoty se symbolem automobilky a „full-LED“ přední světlomety. Boční pohled nabídne dynamické křivky karoserie kupé. Rychlé zkosení zádi s netypicky pěti dveřmi, zadní pak dvojici atraktivních LED světlometů a tlumičů výfuku, tvořící kompaktní celek.
Nový Concept má podobné rozměry jako X3. Dlouhý je 4648 mm, široký 1915 mm, vysoký 1 622 mm. Rozvor mezi nápravami činí 2810 mm.
Pohledově dlouhá příď jistě neomezí rozměry a objem zavazadlového prostoru. Ten předpokládáme na solidních 500 l. Celková podoba vozu X3 zřejmě povede k užití stejných či mírně upravených motorizovaných jednotek. Jasnější kontury získáme již 20.4.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?