Rolls Royce Ghost s prodloužením rozvorem se ukázal ve velmi zvláštní růžové barvě. Tentokrát nejde o snahu o zviditelnění podivného majitele, ale o snahu zviditelnění jednoho problému - rakoviny prsu.
Rolls-Royce je díky velkému podílu ruční výroby schopen nabídnout zákazníkům velmi rozličné úpravy svých vozů. Právě tohoto využil moderátor Chris Evans, který si objednal Rolls Royce Ghost s prodlouženým rozvorem ve velmi netradiční růžové barvě.
Rolls Royce mu vyhověl a do růžové barvy přeměnil snad vše co jen trochu šlo. V této netradiční barvě tak i v interiéru nacházíme koberečky, některé kožené doplňky, nebo dokonce i deštník zasunutý ve dveřích.
Tento podivný Rolls byl vyroben jako showcar, který má lákat pozornost na akcích zaměřených na prevenci rakoviny prsu. Vůz by mělo být možné si také pronajmout a také tyto výtěžky poputují na tytéž účely.
Karcinom prsu je celosvětově jedním z nejčastějších typů rakoviny, který postihuje ve většině případů ženy. Ačkoliv nejde o jeden z nejnebezpečnějších typů rakoviny, její vysoká četnost vyžaduje poměrně rozsáhlé preventivní programy.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.