Bugatti Veyron sice přišel o titul nejrychlejšího vozu na světě, avšak hned po tomto si napravil chuť tím, že na trať poslal svoji otevřenou variantu...
Bugatti v na autosalonu v Šanghaji ukáže vůz, který má název Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse World Record Car. Pod šíleným a nezapamatovatelným jménem se neskrývá nic jiného než nejrychlejší otevřený vůz na světě. Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse je otevřená varianta modelu Super Sports, pod kapotou se tedy nachází posílený motor o výkonu 1200 koní. Jeho síla je schopna vůz normálně rozpohybovat na 375 km/h, kde je však vůz zastaven omezovačem, nikoliv nedostatkem síly.
Bugatti se rozhodlo prověřit sílu tohoto modelu, a proto ho poslalo na trať a to bez střechy, čímž se zhoršily aerodynamické vlastnosti vozu. Čínský jezdec Anthony Liu dokázal z vozu vymáčknout 408,84 km/h, což stačí na titul nejrychlejšího otevřeného vozu planety.
Na počest tohoto úspěchu se v Šanghaji ukáže limitovaná edice osmi kusů připomínajících tento úspěch. Jejich cena je prakticky rovné dva miliony eur a to bez daní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.