Cenově dostupný sportovní Ford. To je nová Fiesta ST. Můžeme ji mít již za 459 150 Kč
Ford Fiesta ST je aktuálně nejlepší sportovní hatchback na trhu. Za 459 150 Kč získáme hravý, stylový a funkční automobil, který Vám daruje, v případě výraznějšího sešlápnutí pedálu, chvilky nezapomenutelné radosti a štěstí.
Vůz, vyvíjený oddělením Ford Team RS, doznal řady změn v interiéru i exteriéru. Mezi ty designové patří nový nárazník, prahy, mřížka chladiče, střešní spoiler na zádi, sedmnáctipalcová litá kola a vkusná dvojitá chromovaná koncovka výfuku. Vnitřek vozu utváří sportovní sedačky Recaro, hliníkové pedály, pěkná sportovní řadící páka a v neposlední řadě neopomeňme zmínit nové odstíny laku – červenou Race, oranžovou Molten a modrou Spirit.
Co se týče techniky - výrazných změn doznal podvozek, řízení i brzdy. Typické jsou kratší a tužší pružiny, snížené těžiště o 15 mm, systém stranového přesměrování točivého momentu (eTVC), elektronický stabilizační systém (ESP) se třemi režimy (On, vypnutá kontrola trakce a Off) , kotoučové brzdy. Přední, zvětšené o 19 mm, jsou premiérově doplněny zadními, větším posilovačem.
1 163 kg lehký hatchback pohání 1,6 litrový EcoBoost s maximálním výkonem 134 kW (180 koní) a točivým momentem 240 N.m., kterým disponuje na prahu 2 000 ot./min. Turbem přeplňovaný agregát zrychlí z 0-100 za 6,9 sekundy a ručička tachometru se zastaví na solidních 220 km/h.
Kombinovaná spotřeba se papírově pohybuje kolem 6,9 l/100 km. Díky tomu má být automobil použitelný i v klasickém provozu. K prvnímu představení došlo 4.4. na 11. brněnském autosaloně společně s dalšími novinkami značky Ford.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.