Vyšší tuhost karoserie, jiné tlumiče a silentbloky
Korejský crossover, určený koncepcí do městského provozu s rozměry nákupní tašky míří opět do útoku. Nová generace přichází s upravenou karoserií. Ta přináší nárůst tuhosti o 29 procent, jiné uchycení tlumičů a tvrdší silentbloky zase ovlivní jízdní vlastnosti.
Na americkém trhu si budou zákazníci volit mezi dvěma motorizacemi – čtyřválcovou 1,6 GDi a 2,0 GDi o objemu 1591/1999 cm3, nabízející optimální výkon 96 kW/130 k a 121 kW/164 koní, kompresní poměr 11:1/10,3:1, přímé/vícebodové vstřikování, šestistupňovou manuální nebo automatickou převodovkou.
Bohatá výbava, speciální bezpečnostní systém minimalizující následky dopravní nehody, široká nabídka ve volbě barevného provedení s cenovkou začínající na 14 400 dolarech – v přepočtu necelých 300 000 korun.
Evropské specifikace automobilka zatím nezveřejnila. V případě nových prohlášení Vás budeme informovat.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?