Vyšší tuhost karoserie, jiné tlumiče a silentbloky
Korejský crossover, určený koncepcí do městského provozu s rozměry nákupní tašky míří opět do útoku. Nová generace přichází s upravenou karoserií. Ta přináší nárůst tuhosti o 29 procent, jiné uchycení tlumičů a tvrdší silentbloky zase ovlivní jízdní vlastnosti.
Na americkém trhu si budou zákazníci volit mezi dvěma motorizacemi – čtyřválcovou 1,6 GDi a 2,0 GDi o objemu 1591/1999 cm3, nabízející optimální výkon 96 kW/130 k a 121 kW/164 koní, kompresní poměr 11:1/10,3:1, přímé/vícebodové vstřikování, šestistupňovou manuální nebo automatickou převodovkou.
Bohatá výbava, speciální bezpečnostní systém minimalizující následky dopravní nehody, široká nabídka ve volbě barevného provedení s cenovkou začínající na 14 400 dolarech – v přepočtu necelých 300 000 korun.
Evropské specifikace automobilka zatím nezveřejnila. V případě nových prohlášení Vás budeme informovat.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?