Nissan připravil facelift pro svůj nejmenší vůz v evropské nabídce - Micru. Vůz zacílený na ženy se změnil nejprve v Asii.
Nissan Micra je již tradiční vůz soupeřící například s Fordem Fiesta či s Volkswagenem Polo už od osmdesátých let. V současné době je v prodeji čtvrtá generace tohoto populárního vozu, který si oblíbily zejména ženy. Současná generace je v prodeji od roku 2010, což vzhledem ke krátkému asijskému produkčnímu cyklu znamená, že obměna je na cestě.
Facelift se poprvé ukázal v Thajsku, kde se Micra prodává jako March. Kromě jména však jde o totožná auta.
Facelift zasáhl příď, která dostala boubelatější nárazník, ve kterém jsou rozměrné mlhovky. Taktéž záď je mírně inovovaná - opět se změnil nárazník a jinou grafiku mají i zadní lampy. Tím však výčet novinek končí.
Pod kapotou tak zůstávají dva motory o objemu 1,2, atmosférický a přeplňovaný s výkony 80 a 98 koní.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?