Nissan připravil facelift pro svůj nejmenší vůz v evropské nabídce - Micru. Vůz zacílený na ženy se změnil nejprve v Asii.
Nissan Micra je již tradiční vůz soupeřící například s Fordem Fiesta či s Volkswagenem Polo už od osmdesátých let. V současné době je v prodeji čtvrtá generace tohoto populárního vozu, který si oblíbily zejména ženy. Současná generace je v prodeji od roku 2010, což vzhledem ke krátkému asijskému produkčnímu cyklu znamená, že obměna je na cestě.
Facelift se poprvé ukázal v Thajsku, kde se Micra prodává jako March. Kromě jména však jde o totožná auta.
Facelift zasáhl příď, která dostala boubelatější nárazník, ve kterém jsou rozměrné mlhovky. Taktéž záď je mírně inovovaná - opět se změnil nárazník a jinou grafiku mají i zadní lampy. Tím však výčet novinek končí.
Pod kapotou tak zůstávají dva motory o objemu 1,2, atmosférický a přeplňovaný s výkony 80 a 98 koní.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?