Vůz Citroën DS3 Cabrio bude uveden na český trh koncem dubna, již dnes však zná své ceny! Vůz se stahovatelnou střechou, pěti plnohodnotnými místy a největším zavazadelníkem ve své kategorii pořídíte od 448 900,- Kč!
Od základní výbavy je samozřejmostí ESP+ ASR, tempomat, zadní parkovací asistent a přední mlhové světlomety. Nechybí ani rádio s přehrávačem CD/MP3. Nabízeny budou čtyři motorizace a to 1.2 VTi 82, 1.6 VTi 120, 1.6 THP 155 a 1.6 e-HDi 90 BMP6 Airdream ve třech úrovních výbavy, typických pro řadu DS: Design, Style a Sport.
Citroën DS3 Cabrio je skutečná DS3 se všemi přednostmi, které stojí za jeho úspěchem. Je to výrazný styl, elegance do nejmenších detailů a skvělé pocity z řízení okamžitě po startu. Citroën DS3 Cabrio znamená rovněž moderní technické řešení, zvyšující jeho jedinečný charakter a nijak nezhoršující jízdní stabilitu původní DS3. Plátěná stahovací střecha obohatila širokou škálu osobních úprav na míru o tři barvy plátna: černou, modrou Infini a Monogramme DS. Citroën DS3 Cabrio podědilo i sofistikovanost řady DS: nabízí inovativní zadní světla s 3D efektem a zcela nový způsob otevírání horní části víka zavazadlového prostoru.
Citroën DS3 Cabrio nabízí trumfy, které ostatní vozy tohoto segmentu běžně nenabízejí, a do světa kabrioletů vnáší moderního ducha:- střechu lze elektricky ovládat do 120 km/h- jediný plnohodnotný pětimístný vůz segmentu- největší zavazadlový prostor ve své kategoriiNové DS3 Cabrio již získalo téměř 1700 objednávek a odstartovalo tak na plný plyn. Kabriolet DS3 Cabrio se tak zařadil po bok modelu DS3, kterého se ve světě prodalo již více než 200 000 kusů.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?