Ještě „nadupanější“ verze kultovního vozu Evo X! Před automobilovou show v Minneapolis – USA.
Nová limitovaná edice světoznámého modelu Evo X - 311RS je zde. Duchovní dítě, okruhového závodníka Ryana Gatese, který 3 roky pracoval spolu se svým týmem na vytvoření závodního i prý ryze silničního vozidla, bylo představeno a my si ho nyní tak můžeme prohlédnout.Úprava vozu spočívá v odložení továrního sání, mezichladiče a výfukového systému. Použití podvozku z JRZ, brzd Girodisc, 18-palcových kol Rays a pneumatik Nitto. Výsledkem „řádění“ týmových mozků je 353 koňských sil a 359 Nm točivého momentu.Samozřejmostí je tvarová úprava jednotlivých částí karoserie, užití kvalitně zpracovaných kitů, modro-bílých linií, dávajících zavodní „look“.Série čítá pouhých 11 exemplářů. Jeden z kusů bude v prodeji například prostřednictvím dealerství White Bear Mitsubishi ve White Bear Lake. Cena byla stanovena na 49 tisíc dolarů – 952 364 Kč.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?