Je něco, co snad může konkurovat modernímu „looku“ vozu McLaren P1? Snad jen McLaren F1!
McLaren P1, chlubící se dvakrát přeplňovaným hybridním osmiválcem o objemu 3,8 litru, výkonem 737 koní a točivým momentem 720 Nm v kombinaci s elektromotorem, dávajícím 178 koní a 260 Nm. Červené pole? 916 koní a 900 Nm. Vražedná kombinace! Britská automobilka ví, jak na své zákazníky. Dobrým a znatelným krokem je inspirace závodními vozy Formule F1. Stejně jako legendární McLaren F1. Bezesporu velice účinné a zajímavé je řešení zadního křídla, měnící svůj úhel a polohu s rychlostí. Psali jsme: McLaren P1 - oficiální fotky konečně na světěVýsledek? Třetí vůz do party. Po Lamborghini Venenu, novém Ferrari F150 LaFerrari přichází McLaren P1. Který z nich je „nej“? Dozvíme se snad v co nejkratší době.Cena je stanovena na 866 000 liber, 1,3 milionů dolarů v přepočtu 25,5 milionů korun. Limitovaná edice čítá 375 kusů.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?