Je něco, co snad může konkurovat modernímu „looku“ vozu McLaren P1? Snad jen McLaren F1!
McLaren P1, chlubící se dvakrát přeplňovaným hybridním osmiválcem o objemu 3,8 litru, výkonem 737 koní a točivým momentem 720 Nm v kombinaci s elektromotorem, dávajícím 178 koní a 260 Nm. Červené pole? 916 koní a 900 Nm. Vražedná kombinace! Britská automobilka ví, jak na své zákazníky. Dobrým a znatelným krokem je inspirace závodními vozy Formule F1. Stejně jako legendární McLaren F1. Bezesporu velice účinné a zajímavé je řešení zadního křídla, měnící svůj úhel a polohu s rychlostí. Psali jsme: McLaren P1 - oficiální fotky konečně na světěVýsledek? Třetí vůz do party. Po Lamborghini Venenu, novém Ferrari F150 LaFerrari přichází McLaren P1. Který z nich je „nej“? Dozvíme se snad v co nejkratší době.Cena je stanovena na 866 000 liber, 1,3 milionů dolarů v přepočtu 25,5 milionů korun. Limitovaná edice čítá 375 kusů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.