Je něco, co snad může konkurovat modernímu „looku“ vozu McLaren P1? Snad jen McLaren F1!
McLaren P1, chlubící se dvakrát přeplňovaným hybridním osmiválcem o objemu 3,8 litru, výkonem 737 koní a točivým momentem 720 Nm v kombinaci s elektromotorem, dávajícím 178 koní a 260 Nm. Červené pole? 916 koní a 900 Nm. Vražedná kombinace! Britská automobilka ví, jak na své zákazníky. Dobrým a znatelným krokem je inspirace závodními vozy Formule F1. Stejně jako legendární McLaren F1. Bezesporu velice účinné a zajímavé je řešení zadního křídla, měnící svůj úhel a polohu s rychlostí. Psali jsme: McLaren P1 - oficiální fotky konečně na světěVýsledek? Třetí vůz do party. Po Lamborghini Venenu, novém Ferrari F150 LaFerrari přichází McLaren P1. Který z nich je „nej“? Dozvíme se snad v co nejkratší době.Cena je stanovena na 866 000 liber, 1,3 milionů dolarů v přepočtu 25,5 milionů korun. Limitovaná edice čítá 375 kusů.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.