 
            Suzuki SX4 první generace bylo navrženo spolu s Fiatem, který své dvojče prodává jako Sedici. Do druhé generace se už Suzuki vrhnulo samo.
Suzuki SX4 druhé generace je opět hatchbackem, který nabízí mírně zvýšený podovzek s možností montáže pohonu všech kol. S délkou 430 cm se ale o plných 15 centimetrů delší a dostává se tak o segment výše. To je trochu škoda, neboť malých vozů s pohonem všech kol je na trhu málo.
Pod kapotou může být benzínový i dieselový motor, oba mají výkon 120 koní, objem 1,6 litru a mohou být spojeny s pohonem jedné či obou náprav. Zatímco dieselový motor bude dodáván jen s manuální převodovkou, zájemci o benzínovou variantu mohou uvažvat i nad modelem s převodovkou CVT.
Zvětšení má za výhodu nemalé nafouknutí kufru. Ten tak z původních 270 litrů vzrostl na 430 l. Díky zvětšení rozvoru by se měl zvětšit i prostor pro kolena.
Novinka by se měla na trh dostat na podzim, ceny budou zveřejněny až později.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?