Toyota Auris současné generace přichází i ve variantě kombi. Ta současné generaci chyběla a to počtu zákazníků jistě neprospělo.
Pokud si chce Toyota uhájit své prvenství mezi automobilovými koncerny před dravým Volkswagenem, musí zaujmout maximum zákazníků. Kombík v oblíbené nižší střední třídě citelně chyběl. Už nebude.
Toyota Auris tentorkát přijíždí také právě s kufrem na zádech. Jeho objem je solidních 530 litrů, po sklopení zadních sedaček téměř 1660 litrů. Nafouknutí kufru bylo dosaženo prodloužením zadního převisu o 28 centimetrů, přičemž pro ložnou plochu našla automobilka ještě další dva centimetry, protáhla se tak o 30 cm. Nižší je také nakládací hrana, přesněji o osm centimetrů.
Pohonné jednotky by měly být stejné jako u hatchbacku. Půjde o jedno z prvních hybridních kombi, neboť i zde budeme moci čekat 1,8litrový benzínový motor spojený s elektromotorem.
Více se dozvíme na autosalonu v Ženevě, kde proběhne oficiální výstavní premiéra.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?