Toyota Auris Touring Sports - kombík je tu i s hybridem

Toyota Auris
Toyota Auris, foto: Toyota
Marek Litzman 15. února 2013 12:55
Sdílej:

Toyota Auris současné generace přichází i ve variantě kombi. Ta současné generaci chyběla a to počtu zákazníků jistě neprospělo.

Pokud si chce Toyota uhájit své prvenství mezi automobilovými koncerny před dravým Volkswagenem, musí zaujmout maximum zákazníků. Kombík v oblíbené nižší střední třídě citelně chyběl. Už nebude.

Toyota Auris tentorkát přijíždí také právě s kufrem na zádech. Jeho objem je solidních 530 litrů, po sklopení zadních sedaček téměř 1660 litrů. Nafouknutí kufru bylo dosaženo prodloužením zadního převisu o 28 centimetrů, přičemž pro ložnou plochu našla automobilka ještě další dva centimetry, protáhla se tak o 30 cm. Nižší je také nakládací hrana, přesněji o osm centimetrů.

Pohonné jednotky by měly být stejné jako u hatchbacku. Půjde o jedno z prvních hybridních kombi, neboť i zde budeme moci čekat 1,8litrový benzínový motor spojený s elektromotorem.

Více se dozvíme na autosalonu v Ženevě, kde proběhne oficiální výstavní premiéra.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?

Testy aut
Mercedes-Benz GLB

Test ojetiny: Mercedes-Benz GLB 250 4MATIC – prémiový všeuměl o více než třetinu levněji

Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.