Lamborghini chce překvapit. Na místě premiéry nástupce Ferrari Enzo si to chce rozdat nejen s tímto supervozem, ale také s Ferrari F12.
Lamborghini by se mělo na blížícím se autosalonu v Ženevě prezentovat dvěma novinkami. První z nich překvapí. Automobilka se rozhodla pokračovat ve vývoji minimalistických a řádně naceněných sérií superuat. Po fascinujícím Reventonu bychom měli v Ženevě vidět další speciál, který by se měl stát nejrychlejším Lambem v historii. Designer Fillipo Prini dokonce řekl, že novinka šokuje celý svět.
V Ženevě by se měla ukázat celá plejáda úchvatných vozů. Bude mezi nimi i nástupce Ferrari Enzo, na kterém automobilka nechala mnoho sil. Představí se i McLarem P1. To je pro vůz, který má být vyroben jen v deseti kusech, velmi silná konkurence.
Tím ale Lamborghini nevystřílelo všechny náboje. Očekává se ještě jedna novinka, kterou bude kupé s motorem vepředu. Nepůjde o pokračování sedanu Estoque, ale o koncept opravdového kupé, které by mohlo zamířit proti Ferrari F12. Lamborghini vozy s touto koncepcí prakticky nevyrábí, avšak pravděpodobně i ono cítí, že mu utíká spousta zákazníků, kteří netouží ani tak po supersportu, jako spíše po luxusním a superrychlém GT. Těm pak chybí prakticky jakýkoliv náznak kufru, do kterého by se daly dát alespoň trenky a ponožky na krátkou dovolenou.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.