Automobily SsangYong měly tradičně nemalé problémy s designem. Snaha o svébytnost obvykle dopadla spíš katastrofálně.
Byly to jistě i nepěkné designy, které automobilky přivedly až na pokraj bankrotu. Až při vážných potížích se automobilka vzpamatovala a začala na vzhled svých modelů klást mnohem větší důraz.
Po povedených modelech Korando a SUT-1 přichází i nový Rodius. Ten současný není špatným autem. Ve své rozměrné karoserii dokáže ukrýt až čtyři řady sedadel, které umožní dopravit až 11 osob. Rodinám, které si vystačí se sedmi sedačkami, nabídne dostatečný kufr pro dovolenou a v případě využít jen dvou předních sedaček lze v kufru převést celou chalupu i s babičkou.
Rozměrný vůz sice teprve nyní dostal nový motor, ale jde už jen o poslední inovace na voze, který je na trhu již od roku 2004. V letošním roce se totiž novinka Rodius nové generace. Příliš mnoho o něm prozatím nevíme, avšak skici naznačují, že druhá generace Rodiusu nabídne mnohem hezčí exteriér.
Očekáváme, že pod kapotou se objeví dvoulitr z Koranda. Nabízí 175 koní. Diesel by měl doplnit i nějaký benzín, pravděpodobně 3,2litrový motor od Mercedesu. Poháněna budou moci být všechna čtyři kola.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.