Japonská Honda (Acura)představila v Detroitu nový prototyp NSX Concept, který ukazuje pokrok ve vývoji designu a vzhledu nové generace supersportovního vozu, a to včetně prvního náhledu na možný vzhled interiéru.
Design zůstává pozoruhodně věrný původnímu stylistickému konceptu, zachovává si své nízké a široké rozměry s dynamickými proporcemi, které jsou zvýrazněny čistými, moderními a jednoduchými povrchy spolu s elegantními hranami, z nichž vyzařuje charakter supersportovního vozu a přítomnost nejmodernějších technologií.
Nový NSX Concept nabízí náhled na možný směr designu interiéru nové generace Hondy NSX. Mezi hlavní přednosti interiéru patří vynikající výhled, perfektní pozice za volantem a intuitivní rozhraní „Simple Sports Interface“, které minimalizuje množství prvků v interiéru a umožňuje řidiči plně se soustředit na jízdu. V souladu s duchem původního modelu NSX konstruktéři značky Honda usilovali o zajištění synergie mezi člověkem a strojem.
Aby bylo možné vytvořit nový druh sportovního vozu, který by v sobě spojoval dynamické schopnosti supersportu s příznivými ekologickými parametry, bude nový model NSX poháněn uprostřed umístěným motorem V6 s přímým vstřikováním paliva, jenž bude spojen s hybridním systémem Honda Sport Hybrid SH-AWD.
Nová Honda NSX se bude vyrábět v novém výrobním závodě v centrálním Ohiu. NSX Concept bude v březnu 2013 vystaven na stánku značky Honda na autosalonu v Ženevě.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?