Japonská Honda (Acura)představila v Detroitu nový prototyp NSX Concept, který ukazuje pokrok ve vývoji designu a vzhledu nové generace supersportovního vozu, a to včetně prvního náhledu na možný vzhled interiéru.
Design zůstává pozoruhodně věrný původnímu stylistickému konceptu, zachovává si své nízké a široké rozměry s dynamickými proporcemi, které jsou zvýrazněny čistými, moderními a jednoduchými povrchy spolu s elegantními hranami, z nichž vyzařuje charakter supersportovního vozu a přítomnost nejmodernějších technologií.
Nový NSX Concept nabízí náhled na možný směr designu interiéru nové generace Hondy NSX. Mezi hlavní přednosti interiéru patří vynikající výhled, perfektní pozice za volantem a intuitivní rozhraní „Simple Sports Interface“, které minimalizuje množství prvků v interiéru a umožňuje řidiči plně se soustředit na jízdu. V souladu s duchem původního modelu NSX konstruktéři značky Honda usilovali o zajištění synergie mezi člověkem a strojem.
Aby bylo možné vytvořit nový druh sportovního vozu, který by v sobě spojoval dynamické schopnosti supersportu s příznivými ekologickými parametry, bude nový model NSX poháněn uprostřed umístěným motorem V6 s přímým vstřikováním paliva, jenž bude spojen s hybridním systémem Honda Sport Hybrid SH-AWD.
Nová Honda NSX se bude vyrábět v novém výrobním závodě v centrálním Ohiu. NSX Concept bude v březnu 2013 vystaven na stánku značky Honda na autosalonu v Ženevě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.