Corvette Stingray se drží osvědčeného receptu minulých generací Corvett. Sexy design, který ukrývá rozměrný motor s náhonem na zadní nápravu, zkrátka klasika.
Design je oproti minulé generaci přibroušenější a ze zádě dokonce zmizely klasické kulaté světlomety, aby je mohly nahradit hranatější a ostřejší. Muskulaturní tvary se blíží naposilované třetí generaci, avšak jinými designovými metodami. A jako třešnička na dortu, tedy možná spíš za dortem, je sada čtyř výfuků vyvedených do zádě jako decentní naznačení "těm vzadu", že snahu o předjíždění tohoto vozu mají rovnou vzdát.
Pod kapotu se nastěhoval osmiválec o objemu 6,2 litru a s výkonem 456 koní. Ne, tady se na downsizing nehraje. Jde prakticky o nově vyvinutý motor, jehož hlavním tahákem je zvýšený výkon v nižších otáčkách. Zde má údajně táhnout podobně jako sedmilitrový motor v minulé generaci Z06.
Výkon putuje na převodovku, která může být automatická, šestistupňová, ale také manuální sedmistupňová. Mnoho nevíme, ale sedmý stupeň bude pravděpodobně podobně jako u Porsche rychloběhem, který umožní při klidné jízdě po dálnici snížit spotřebu na minimum. Převodovka je zabudována až vzadu, spolu s elektronicky řízeným samosvorným diferenciálem. díky tomu je dosaženo rozložení hmotnosti 50:50.
Hmotnost celého vozu se snížila, avšak automobilka nesdělila přesnou hodnotu.