Chervolet Corvette C7 se vrací k původnímu označení Corvette Stingray. se starým označením ale přichází moderní a velmi sexy design.
Corvette Stingray se drží osvědčeného receptu minulých generací Corvett. Sexy design, který ukrývá rozměrný motor s náhonem na zadní nápravu, zkrátka klasika.
Design je oproti minulé generaci přibroušenější a ze zádě dokonce zmizely klasické kulaté světlomety, aby je mohly nahradit hranatější a ostřejší. Muskulaturní tvary se blíží naposilované třetí generaci, avšak jinými designovými metodami. A jako třešnička na dortu, tedy možná spíš za dortem, je sada čtyř výfuků vyvedených do zádě jako decentní naznačení "těm vzadu", že snahu o předjíždění tohoto vozu mají rovnou vzdát.
Pod kapotu se nastěhoval osmiválec o objemu 6,2 litru a s výkonem 456 koní. Ne, tady se na downsizing nehraje. Jde prakticky o nově vyvinutý motor, jehož hlavním tahákem je zvýšený výkon v nižších otáčkách. Zde má údajně táhnout podobně jako sedmilitrový motor v minulé generaci Z06.
Výkon putuje na převodovku, která může být automatická, šestistupňová, ale také manuální sedmistupňová. Mnoho nevíme, ale sedmý stupeň bude pravděpodobně podobně jako u Porsche rychloběhem, který umožní při klidné jízdě po dálnici snížit spotřebu na minimum. Převodovka je zabudována až vzadu, spolu s elektronicky řízeným samosvorným diferenciálem. díky tomu je dosaženo rozložení hmotnosti 50:50.
Hmotnost celého vozu se snížila, avšak automobilka nesdělila přesnou hodnotu.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?