Japonci prednedávnom modernizovali kompaktné SUV s názvom ASX, my vám novinku prinášame v rozšírenej fotogalérii.
Facelift kompaktného SUV ASX z dielne automobilky Mitsubishi sa európskej verejnosti predstavil na jesennom autosalóne v Paríži. Automobilka však bola až doteraz pomerne skúpa na oficiálne detailné fotografie, tie prichádzajú na rad až teraz, tesne pred spustením oficiálneho predaja vylepšenej verzie.
Facelift modelu ASX spočíva prevažne v dizajnových zmenách prednej časti karosérie, ktorá dostala upravenú masku chladiča a nový nárazník. Vzadu sa zmenili iba detaily a interiér ponúka nové vzory čalúnenia, upravenú stredovú konzolu alebo nové tlačidlo ovládania pohonu 4x4.
Technické vylepšenia spočívajú v novom naladení zadnej nápravy, v ponuke motorov pribudla slabšia verzia úsporného naftového štvorvalca 1,8 DI-D s maximálnym výkonom 85 kW/115 k.
A nakoniec, ako sme sľúbili v úvode článku, vo fotogalérii ponúkame nové snímky modelu ASX.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.