Japonci prednedávnom modernizovali kompaktné SUV s názvom ASX, my vám novinku prinášame v rozšírenej fotogalérii.
Facelift kompaktného SUV ASX z dielne automobilky Mitsubishi sa európskej verejnosti predstavil na jesennom autosalóne v Paríži. Automobilka však bola až doteraz pomerne skúpa na oficiálne detailné fotografie, tie prichádzajú na rad až teraz, tesne pred spustením oficiálneho predaja vylepšenej verzie.
Facelift modelu ASX spočíva prevažne v dizajnových zmenách prednej časti karosérie, ktorá dostala upravenú masku chladiča a nový nárazník. Vzadu sa zmenili iba detaily a interiér ponúka nové vzory čalúnenia, upravenú stredovú konzolu alebo nové tlačidlo ovládania pohonu 4x4.
Technické vylepšenia spočívajú v novom naladení zadnej nápravy, v ponuke motorov pribudla slabšia verzia úsporného naftového štvorvalca 1,8 DI-D s maximálnym výkonom 85 kW/115 k.
A nakoniec, ako sme sľúbili v úvode článku, vo fotogalérii ponúkame nové snímky modelu ASX.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?