Včera jsme vám ukázali koncept malého crossoveru Volkswagen Taigun a dnes se svou troškou do třídy malých SUV přichází také značka Renault. Koncept DCross je v podstatě redesignovaný model Dacia Duster, který se v Brazílii, kde byl DCross představen, prodává právě pod mateřskou značkou Renault.
Studie byla navržena Brazilskou divizí Renaultu s cílem dodat Dusteru výraznější a osobitější vzhled. veškeré změny se zamřili pouze na design a s technika vozu zůstala stejná.
Karoserie konceptu DCross nese dvě odlišné barvy. Přední tři čtvrtiny vozu jsou nastříkány svítivě zelenou metalízou, zatímco zadní čtvrtina vozu je pokryta matnou černou barvou. Vůz dále dostal upravenou přední masku a hlavně nové, moderně vyhlížejících přední a zadní světlomety.
Na střeše vozu je výrazný střešní nosič, tvořící místo pro rezervní kolo. Celek doplňují litá kola se zajímavým designem a nové kryty zpětných zrcátek.
Co vedlo designery k použití matné černé barvy, která (z našeho pohledu) vytváří nesourodý celek, můžeme pouze spekulovat. V každém případě lze vidět, že s pomocí několika málo prvků (maska chladiče, přední nárazník, světlomety nebo kryty zrcátek) lze z Dusteru vytvořit mnohem moderněji vyhlížející vůz, který navíc působí podstatně dražším dojmem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.