 
            Hyundai představil na autosalonu v Sao Paulu nový malý crossover určený pro jihoamerický trh. Jmenuje se HB20X.
Malé rádoby off-roady jsou v kurzu. Po nedávném představení hatchbacku HB20 nyní v Brazílii přichází také jeho mimosilniční verze. Vozy s kódy HB jsou určeny jen pro jihoamerický trh a k nám se tak nedostanou.
Jde o tradiční úpravu na lehký off-road, či chcete-li, softroad. Vyznačuje se menším zesílením podvozku a jeho zakrytováním, zvýšením světlé výšky a použitím "balonových" pneumatik nasazených na poměrně malých, 15palcových ráfcích. Design podpoří v exteriéru oplastování spodní části vozu. Interiér dostal několik nových kovových prvků.
Pod přední kapotou se skrývá prozatím jediný motor. Jde o čtyřválec 1,6 litru o výkonu 128 koní, který lze kombinovat s manuální i automatickou převodovkou. Brazilský trh si žádá mimo schopnosti spalovat benzín také schopnost spalovat líh. Motor je tedy schopen jet na čistý benzín, čistý líh i na jakoukoliv jejich směs.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?