Volvo představilo již známé kombi V40, tentokrát však s terénními doplňky. Má tak stát mezi silničními volvy a modely XC.
V případě Volva V40 Cross Country nejde jen o design, jako v mnoha podobných případech. Volvo zvýšilo podvozek novinky o dobré čtyři centimetry, což při pohybu po horších cestách může trochu pomoci.
Pod kapotou se také objevil pohon všech kol. To by bylo velmi chvalitebné, kdyby nebyl vyhrazen jen nejsilnější variantě T5 s výkonem 254 koní. Tato motorizace dovede zrychlit z klidu na stovku za 6,1 sekundy, méně ale potěší kombinovaná spotřeba 7,8 l/100 km.
Slabší variantou je model T4, tedy čtyřválcová 1,6. Její výkon je 180 koní a vyznačuje se zejména možností spřažení s dvouspojkovou převodovkou Powershoft od Fordu. Spotřeba se má pohybovat kolem 5,5 l/100 km.
Spořivější zákazníky potěší tři dieselové varianty. Nejslabší v nabídce je čtyřválec o obejmu 1,6 litru označovaný jako D2. Výkon 115 koní stačí na zrychlení z klidu na stovku za 12,3 sekundy a spotřebu jen 3,8 l/100 km.
Motory D3 a D4 jsou pětiválcové dvoulitry, které se liší výkonem - 150 a 180 koní. Silnější variantě to stačí ke zrychlení z klidu na stovku za 8,6 sekundy. Spotřeba by se přitom měla u obou motorů pohybovat kolem 5,5 l/100 km.
Oficiální výstavní premiéru můžeme očekávat v Paříži.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?